Like

sobota, 9 marca 2013

sobota!

hej!
 
 
Jeśli mam coś powiedzieć o dzisiejszym dniu, gdyż chyba od niego zacznę. Ogarnęłam w swoim
pokoju co i jak. Pisałam na tt (kto śledził mnie, ten wie) że miałam nie mieć dostępu przez kilka
dni do niego, jednak 'plany' się zmieniły, choć tego nie uniknę, a bardzo tego nie chcę :x jednak
to raptem cztery dni, ale jednak.. Dobra, nie o tym. Po południu byłam z K na spacerze, nieźle
zmarzłam jednak spacer nawet w taki jeszcze 'zimowy' dzień jest dobry, oooj tak. Jednak chcę już
wiosnę. Bardzo, ale to baaaardzo. Jednak jeszcze dwa tygodnie. Prawdę mówiąc mam jeszcze 7 dni
nauki, potem rekolekcje i następne trzy i święta. Boże.. jak to szybko mija.. I pewnie minie, nono.
Zobaczymy, strasznie nie mogę się doczekać tego aż znów zacznę jeździć na rolkach *.* chyba na
to czekałam podczas tych nudnych, dennych i zimowych niedzieli, tak, tego było mi trzeba, jednak
dla mnie sezon niestety jeszcze się nie zaczął. Niech śnieg już nie pada - tyle z mojej strony. Oby tak
było w najbliższym czasie, w końcu do zobaczenia za kilka miesięcy, haha. Oglądałam dzisiaj swój
chrzest :o miło jest popatrzeć na Siebie z około piętnastu lat wstecz. A najbardziej chyba śmiałam się
z widoku moich kuzynów, haha. Lepiej jednak ogląda się to z całą rodziną, czyżby się zapowiadało
coś w najbliższych miesiącach? Oby tak, ooooj oby tak! ;) A teraz może po krótce z tego tygodnia..
Kilka odpowiedzi, kartkówek, zaliczeń i minęło, jednak w kolejnym również nie będzie tak wesoło,
hahaha. Jutro spędzę niedzielę nad książkami, choć mam nadzieję, że wyjdę znów na jakiś spacer,
podczas tych ciepłych dni muszę popracować nad swoją kondycją, jednak te moje 'postanowienia'
kiedy indziej napisze. We wtorek skończyłam lekcje, a raczej ogólnie zajęcia o 14, więc już wtedy
byłam w domu od razu po nich. Wybrałam się na spacer, taaak, w ten słoneczny wtorek. Jednak błoto
i śnieg nadal były obecne, to mnie nie zraziło :) Mam straszną chęć na 'odkrywanie' nowych miejsc w
mojej okolicy, i chyba od tego właśnie też potrzebuję ciepłych dni. Mam masę pomysłów na tą porę
roku, dlatego chcę by jak najszybciej przyszła, jednak żebym chociaż połowę wykorzystała, o to to..
też jest ważne. Patrzę na ten wpis i większość słów w nim, że strasznie chcę by już było ciepło, haha.
No nieźle. Lecę żebyś coś obejrzeć w tv, w trakcie coś jeszcze ogarnę, dobra, więc, saluuuuuuuuuut
 
 







 
macie jakieś pytania?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.