Like

wtorek, 5 marca 2013

słonecznie!

hej!
 
Wróciłam właśnie ze szkoły i bardzo się cieszę głównie z tego powodu, że mogę sobie zrobić dłuższą
przerwę i wyjść na spacer. Polubiłam to, akurat wtedy mogę na spokojnie o wszystkim pomyśleć, a
zarazem odprężyć się w jakiś sposób. Z racji z tego, że aktualnie świeci słońce mam coraz to lepszy
humor mi dopisuje. Oraz z racji z tego, że jutro będę miała tak na prawdę 2 lekcje na 7? hah, nonono
nieźle. Nie wiem czy będzie ten dzień wolniejszy, jednak zobaczymy. Coś ode mnie? Nie siedźcie w
domu, wyjdźcie gdzieś, chociażby na piętnaście minut by odetchnąć na świeżym powietrzu, mnie to
bardzo pomaga. Także zjem coś, biorę aparat i idę. A teraz wstawię kilka zdjęć z soboty :) saluuuuut 
 
 





jedno z niedzieli, typu 'o takie małe jest słońce!' hahahahaha XD
 



3 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia :) U mnie też słonecznie i pogoda do spacerów idealna http://mycrazytwistedworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie :))
    Zapraszam do mnie:D
    + jeśli możesz dodaj do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.