Like

niedziela, 31 marca 2013

turururu, święta!

Nie mam nic takiego do roboty, także druga notka w ciągu zaledwie dwóch godzin jest OK, haha.
Teraz tak aktualnie, gdyż dzisiejsza, a raczej wczorajsza notka zbytnio nie wyszła, nieważne -___-'
Dzisiejszy dzień? Zaczynając od tego świątecznego śniadania. Inni z gronem rodzinnym w którym
zapewne jest wieeele wiele osób, lub niektórzy jak ja tylko ja i domownicy, w sumie cztery osoby.
Szczerze mówiąc nie lubię tak.. gdy jest mało ludzi. Lubię gdy jestem wśród swojej rodziny, gdzie
się dużo dzieje. Gdzie co chwila każdy się śmieje, żartuje. Każdy coś przygotowuje, każdy coś robi.
Nono, uwielbiam ten klimat! Na ten czas mogę tak przebywać z rodziną raz do roku w tym 2-3 dni.
Dzieje się to w sierpniu dlatego z upragnieniem czekam na ten miesiąc! Wracając.. do dzisiejszego..
Śniadanie jak najbardziej uroczyste w pewnym sensie. Nie takie codzienne zwykłe, że każdy gdzieś
w pośpiechu już wychodzi, lecz na spokojnie. Miło, bardzo miło jest tak spędzić czas. Tak więc kilka
zdjęć z rana. Myślę, że może  będzie to bardzo podobnie obrazowało jak jest u was, także:





Co z okazji świąt wielkanocnych mogę wam życzyć? Przede wszystkim zdrowych, ciepłych,
rodzinnych, (no pogodnych to nie :D) świąt. Jak najwięcej pozytywnego myślenia, na te dni
cieplejsze które niebawem nadejdą, wytrwałości również dla mnie z tym, hah. Poza tym wszystkim
więcej pogody ducha. Dążenia przede wszystkim do swoich celów, przecież to najważniejsze, bo
 przecież marzenia same się nie spełnią ;d W związku ze świętami jak najwięcej spędzenia ich z
rodziną, ooo to również! I chyba nie umiem składać tak życzeń, no nic.. dlatego Happy Easter !


4 komentarze:

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.