Like

wtorek, 12 marca 2013

wakacyjne wspomnienia

cześć!
 
 
Z dnia na dzień było coraz cieplej, lecz minęło i zima 'wróciła' choć nadal ona jest, lecz śnieg i te
zimno ponownie zawitało. Choć jeszcze bardziej, gzzzz. Nie lubię czekać na autobus podczas gdy
pada śnieg wtedy kiedy już na prawdę chcę wiosnę, tak, ooo tak. Chcę wrócić ze szkoły i pójść w
końcu na rolki! Tymczasem grzeję się przy gorącej herbacie będąc w krótkich spodenkach, hahaha.
Przy takich huśtawkach temperatury, a jak dla mnie bardzo zmiennych postanowiłam trochę 'ocieplić'
jednak swój nastrój zdjęciami oraz filmikami z tych cieplejszych dni, a głównie przecież one były w
wakacje. Mój zły humor poprawiają chociażby na jakiś czas, ale jest dobrze. Miło tak powspominać
co było tak kilka miesięcy wstecz, baaardzo miło :) Kilka takich zdjęć będą się pewnie powtarzać sprzed
właśnie tych kilku miesięcy temu, jednak wiele zdjęć nigdzie nie wstawiałam. Dzisiaj mam trochę
wolniejszy dzień. Miałam sześć lekcji, z czego bardzo się cieszę, bo tylko mam dwa razy w tygodniu
tak, choć czasami ta nie jest, nieważne. Myślałam, że wyjdę na spacer, jednak się nie udało. Odpocznę
w domu żeby przygotować się na jutro. Czekam na mój ukochany piąteczek, piątuniu, by plany wypaliły! :)
A w sobotę, albo ten śnieg całkowicie zniknie, albo jak już ma tak być jak dzisiaj to niech zostanie,
bo może jeszcze coś z nim wyjdzie <: dobrze, ja lecę na 18 z Polsatem, a potem biorę się za lekcje,
w następnym tygodniu chcę w końcu odpocząć, aaaa i poproszę słoneczko na 23! ♥ saluuuuuuuuut
 
 




 


2 komentarze:

  1. Jejku jak ja tęsknię za latem :(. Sukienki, wata cukrowa, opalanie się. Świetne zdjęcia :D

    www.teen-of-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia i dziękuje za komentarz:) http://przestrzenni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.