Like

wtorek, 19 marca 2013

wolniejsze dni

dobry wieczór!
 
Z racji z tego, że już jutro zaczynam rekolekcje to mam przez trzy dni po prostu strasznie luźno, o
dziwo jak patrzę na kilak innych szkół kiedy mają rekolekcje odbywają się zazwyczaj jeszcze wtedy
lekcje. U mnie jest inaczej. Przez trzy dni nie ma zajęć takowych jak na co dzień, tylko robienie
plakatów, jakiekolwiek inne zajęcia związane typowo z rekolekcjami. Plus to jest ogromny z czego
cieszy się wieeeeele wiele osób, dlatego, że nie ma po prostu lekcji. A trzy dni to jednak nie mało.
Akurat skończyłam robić pracę pisemną więc postanowiłam coś tutaj dodać. Niezbyt patrzę na pogodę
na najbliższe dni. Nie lubię śniegu w marcu, chyba jak wszyscy, albo prawie wszyscy. Jednak o
dziwo sobota słoneczna, oby się taka okazała (P, to Twój prezent! :D) Myślę, że w najbliższych
dniach postaram się dodać coś tutaj, tymczasem idę się kąpać, więc dobranoc, saluuuuuuuuuuut
 
 









 

2 komentarze:

  1. oj, oby było słońce, taki prezent przy tej pogodzie to skarb ;D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.