Like

wtorek, 30 kwietnia 2013

goodbye april!

drugi dzień wolnego, jaak dobrze! zresztą tylko przez nie leniuchuję, nic nie robię i chyba to jest
w tym najlepsze, haha. na początek maja, i na całą majówkę, zamawiam dobrą pogodę, ooo tak!
na jutro już plany mam, także chyba cały dzień będzie pełen wszystkiego, i dobrze, bardzo dobrze :)
chyba zacznę się przygotowywać do kolejnego testu, w końcu najlepiej jak najszybciej i może
będę miała z głowy. na dzisiaj kilka zdjęć które zrobiłam Bysi i Ali, także.. zapraszam do
oglądania! :) tymczasem jeszcze coś innego ogarnę, może jakiś film tak na koniec dnia?
niezły pomysł! poza tym życzę udanej majówki wszystkim! :D trzymajcie się! dobranoc :*  saluuuut





+ wiele blogerek pod koniec miesiąca dodaje kilka zdjęć podsumowujących, postanowiłam, że
na swoim blogu również zrobię coś w tej formie, zobaczymy na jak długo się to utrzyma, ale
postaram się dodawać regularnie, nooo czyli co miesiąc, haha :D także krótka fotorelacja :





niedziela, 28 kwietnia 2013

niedziela

niby zawsze u mnie niedziele są nudne, nieciekawe, a jednak musi być coś odmiennego!
rowerowo z P do mwa, dobrze, a nawet bardzo dobrze jest tak spędzić inaczej czas, na
spontanie, właśnie tak najlepiej, oooj tak. Jutro planujemy zdjęcia, jednak zobaczymy czy
wypalą, oby tak! Tymczasem ja zostawiam was z zdjęciami z B, a ja idę odpoczywać ogółem
po tym wszystkim, myślę, że jutro coś dodam także się spodziewajcie : ) saluuuuuuuuuuuut
 
 








sobota, 27 kwietnia 2013

koty

powoli minęła sobota, nawet dobrze. uwinęłam się ze sprzątaniem, potem jakiś odpoczynek i
do mwa. niezła sobota, jednak leniwa. cieszę się z powodu długiego weekend'u, ooo tak, tak!
nie mogę doczekać się wtorku *.* krótka fotorelacja z czwartku kotów, na razie testujemy nowy
sprzęt, także nie jest chyba źle. idę ogarnąć resztę zdjęć, a tymczasem dobranoc :) saluuuuuut




kisielek





Poza tym biorę udział w konkursie :) :

piątek, 26 kwietnia 2013

preview

Najlepszy dzień tygodnia, piąteczek, piątunio :3 Tymczasem zaczynamy 10 dni wolnego!
Jak dobrze. Oby w tą majówkę było aż za dużo tego słońca, tylko tego chcę tak na prawdę.
Dzisiejszy apel nieźle wyszedł, na próbie ujdzie, jednak efekt końcowy najlepiej, tym lepiej.
Niebawem myślę, że coś nowego będzie się tutaj pojawiać, jednak cierpliwości do tego <;
W środę byłam na zdjęciach z B. na razie dodam krótką zapowiedź, a później więcej tego co
zrobiłyśmy, tymczasem pełen chill i wykorzystuję piąteczek :) także saluuuuuuuuuuuuuuut
 


 
macie jakieś pytania?


czwartek, 25 kwietnia 2013

afternoon

Miałam dodać coś przez najbliższe dni, jednak egzamin, a ogólnie siedziała u mnie A, huhu.
Dobrze, że już po tym co według mnie było najtrudniejsze. Teraz tylko w piątek, i tydzień
wolnego, oooo jeszcze lepiej! Wczoraj byłam z B. na zdjęciach, dzisiaj je ogarnę, więc albo
wieczorem lub jutro pokażę wam ich pewną część. We wtorek po egzaminie pełen chill z B i
Z. Za chwilę raczej też coś w tej gestii. Lubię takie coś, takie oderwanie się dosłownie od
wszystkiego czegoś się chce. Ciągłe zmiany, zmiany, zmiany, tak, to również lubię, coś zmieniać,
coś nowego, coś ulepszać, jednak na tym trzeba coś stracić. Bywa różnie, tymczasem lecę,
a zostawiam was ze zdjęciami z wtorku, dodam jutro czy później, trzymajcie ssię, saluuuuut!








czwartek, 18 kwietnia 2013

wiosennie!

I w końcu wszyscy (Ci co chcieli, ale pewnie to większość) doczekali się wiosny! Pisałam w wielu
wpisach, że nie mogę się jej doczekać. Co chciałabym zrobić.. no i w końcu jest! Patrząc w tą taką
'nieodległą' przeszłość widzę jak te dwa tygodnie temu, albo i trzy był śnieg i to spoooro śniegu. Tą
zimę oraz wiosnę zapamiętamy na baaardzo baaardzo długo, haha. Ja ogółem strasznie się cieszę z tej
pogody jaka teraz jest. Trochę się bałam strasznych roztopów jednak dobrze, że tak nie było. Tak..
więc co u mnie? Ogółem ciągle wszystko się zmienia, raz jest tak, raz inaczej, nie chcę tego opisywać.
Korzystając z wolniejszego weekendu od początku pełen chill, cudownie! W piątek Reggae Camp, było
świetnie co dużo opisywać! :) W sobotę spacer z K, zdjęcia są, z czasem będzie ich coraz więcej, huhu.
jak dobrze! w tym tygodniu dość sporo nauki, jednak dobrze, że już koniec tego.. Piątunio i weekend.
nie mogę doczekać się majówki, nie mogę, noooo! pozytywnie, powoli, oby jak najlepiej, także
tymczasem do następnego wpisu i w ogóle, oby jak najszybciej, trzymajcie się, saluuuuuuuuuuuuut
 
 
*sobota*






Kaziuuuuuuuut! <3

 
Papuś :3
 
*wtorkowe*

 
 
macie jakieś pytania?
 
 

poniedziałek, 8 kwietnia 2013


"Każdy z nas dźwiga jakiś garb, każdy zrobił kiedyś jakieś rzeczy, które chciałby cofnąć. Ale większość ludzi nie obnosi się z tym i nie robi wszystkiego, żeby z tego powodu spieprzyć swoje obecne życie"




niedziela, 7 kwietnia 2013

memories

Pisałam jakiś czas temu, że będę dodawała również wpisy związane z poprzednim latem. Tymczasem
również chcę dodać zdjęcia jakich nie dodawałam na blogu. Znaczy.. dodawałam je, lecz usunęłam te
wpisy. Gdyż bloga prowadzę od maja 2011, także wiele zmian tutaj było.. nieważne. Kiedy indziej o
tym. Chociaż może za miesiąc? Zobaczymy :) Nie chcę pisać jakim był dla mnie rokiem rok 2011,
gdyż zdjęcia są z końca wakacji, dosłownie! 29-30-31, haha. Mam bardzo dobrą pamięć co są tego
plusy jak i.. mniej minusów ale jednak. Znów nie o tym.. Mianowicie wtedy przyjechała do mnie P.
Może wielu z was kojarzy kogoś na kogo mówię 'Petitek'. Taaaaaaak, to mój kochany Petitek ♥ Nie
chcę pisać jak się dokładnie poznałyśmy gdyż ta historia jest długa i nieźle skomplikowana. U każdej
osoby nadchodzi taki czas kiedy czuje, że czegoś nie lubi, wręcz nienawidzi. Ja właśnie jedną z takich
nie lubię się z kimś żegnać kogo mam nie widzieć przez dłuższy czas. Nie lubię jakichkolwiek po
prostu pożegnań. Nigdy ich nie lubiłam. Choć jako mała dziewczyna zawsze myślałam, że znów tą
osobę zobaczę. Jednak o niej zapominałam. Nie lubię się z kimś rozstawać, a bez jakiegokolwiek
pożegnania jeszcze gorzej. Chyba wiele osób tak ma, chyba. Tak, na pewno tak. Aczkolwiek jest już
dość późno jak na osobę która miała się położyć o wiele wiele wcześniej, a dzisiaj mnie czeka nauka.
Także.. fajnie, fajnie. Dobrze będzie jak już pójdę spać, huhu. Także dobranoc! saluuuuuuuuuuuuuut
nie wiem jakim aparatem były robione zdjęcia, jakąś cyfrówką.



i jedno z czerwca 2011 z Bydgoszczy <:

sobota, 6 kwietnia 2013

południe

Znów w sobotę obudziłam się stanowczo za wcześnie, jednak to nie ode mnie zależy, lecz od
organizmu, nie wiem. Od rana mam straszny ból brzucha. Nie lubię tego, zresztą, zacznijmy od
tego, kto lubi? Nie mam żadnych jako takich planów na dzisiaj. Myślę, że zajmę się lekcjami, to
tyle. Jednak chyba koniec tego leżenia od rana. Wezmę się za sprzątanie i coś tam jeszcze ogarnę.
Sobota cała na spontanie dlatego żeby spędzić ją jak najlepiej, oo. Może dodam coś później, saluuut




heeej Papuś i Pyciuuuuś :D


macie jakieś pytania? : )

czwartek, 4 kwietnia 2013

czwartek

Pomimo tego, że minęły dwa dni nauki ja miałam dość po środzie, dlatego dzisiaj kompletnie się
nie wyspałam co zamierzam dzisiaj zmienić. W te senne i denne dni nie mam ochoty na nic, nie
wiem jak wszystko w najbliższych dniach przez to wyjdzie. Jednak może to przez tą pogodę,
niech ciepełko jak najszybciej nadchodzi i tak chyba w następnym tygodniu będzie się zbliżać,
jaaaaaaaaaaaaaaak dobrze! tymczasem idę do niemieckiego i matematyki, jak miło, saluuuuut




macie jakieś pytania? : )


wtorek, 2 kwietnia 2013

koniec 'dobrego' !

Tak więc i koniec wolnego, od jutra znowu tak zwana 'szara rzeczywistość' z której większość osób
nie jest zadowolona. A co ze mną? Jestem tego samego zdania. Wszystko co będzie, będzie znów tak
samo monotonne wstawanie, chodzenie i.. ogólnie to wszystko, jedna wielka masakra, haha. Lekcje
ogarnęłam z grubsza w święta, tylko pouczę się jeszcze trochę na jutro z  tego co mam do zaliczenia, nieważne. Ja z upragnieniem teraz będę czekała na to aż się zrobi cieplej, czekam na maj, majówkę.
mmmm, cudo *.* Ogółem dzisiaj dzień w mwa z P. Nie szukałam czegoś tam co chciałam jednak
znalazłam coś i jestem z tego bardzo zadowolona :) Na dzisiejszy wieczór czeka mnie jeszcze chemia
i fizyka, także MIŁO -____-' tymczasem nawiedzę was kilkoma zdjęciami z dzisiaj i poprzednich dni
poza tym wszystkim.. życzę wytrwania przez te trzy dni, w końcu weekend niedłuuugo :) saluuuuuut





koperek :3

macie jakieś pytania? :)