Like

czwartek, 25 kwietnia 2013

afternoon

Miałam dodać coś przez najbliższe dni, jednak egzamin, a ogólnie siedziała u mnie A, huhu.
Dobrze, że już po tym co według mnie było najtrudniejsze. Teraz tylko w piątek, i tydzień
wolnego, oooo jeszcze lepiej! Wczoraj byłam z B. na zdjęciach, dzisiaj je ogarnę, więc albo
wieczorem lub jutro pokażę wam ich pewną część. We wtorek po egzaminie pełen chill z B i
Z. Za chwilę raczej też coś w tej gestii. Lubię takie coś, takie oderwanie się dosłownie od
wszystkiego czegoś się chce. Ciągłe zmiany, zmiany, zmiany, tak, to również lubię, coś zmieniać,
coś nowego, coś ulepszać, jednak na tym trzeba coś stracić. Bywa różnie, tymczasem lecę,
a zostawiam was ze zdjęciami z wtorku, dodam jutro czy później, trzymajcie ssię, saluuuuut!








4 komentarze:

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.