Like

wtorek, 30 kwietnia 2013

goodbye april!

drugi dzień wolnego, jaak dobrze! zresztą tylko przez nie leniuchuję, nic nie robię i chyba to jest
w tym najlepsze, haha. na początek maja, i na całą majówkę, zamawiam dobrą pogodę, ooo tak!
na jutro już plany mam, także chyba cały dzień będzie pełen wszystkiego, i dobrze, bardzo dobrze :)
chyba zacznę się przygotowywać do kolejnego testu, w końcu najlepiej jak najszybciej i może
będę miała z głowy. na dzisiaj kilka zdjęć które zrobiłam Bysi i Ali, także.. zapraszam do
oglądania! :) tymczasem jeszcze coś innego ogarnę, może jakiś film tak na koniec dnia?
niezły pomysł! poza tym życzę udanej majówki wszystkim! :D trzymajcie się! dobranoc :*  saluuuut





+ wiele blogerek pod koniec miesiąca dodaje kilka zdjęć podsumowujących, postanowiłam, że
na swoim blogu również zrobię coś w tej formie, zobaczymy na jak długo się to utrzyma, ale
postaram się dodawać regularnie, nooo czyli co miesiąc, haha :D także krótka fotorelacja :





6 komentarzy:

  1. Dziękuję za komentarz i obserwację na moim blogu xxx

    Ja również obserwuję :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Renews xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego długiego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoczko naglowek i poscik. Ja mam 2 tygodnie wolnego ;3 hahahh i tez chce caly czas ladna pogode !!!
    Framlii.blogspot.com
    Dopiero zaczynam wiec jak skomentujesz bede bardzo wdzieczna !!!!
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. pozwolilam sobie dodac do obserwowanych :>

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcia :)
    dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.