Like

wtorek, 2 kwietnia 2013

koniec 'dobrego' !

Tak więc i koniec wolnego, od jutra znowu tak zwana 'szara rzeczywistość' z której większość osób
nie jest zadowolona. A co ze mną? Jestem tego samego zdania. Wszystko co będzie, będzie znów tak
samo monotonne wstawanie, chodzenie i.. ogólnie to wszystko, jedna wielka masakra, haha. Lekcje
ogarnęłam z grubsza w święta, tylko pouczę się jeszcze trochę na jutro z  tego co mam do zaliczenia, nieważne. Ja z upragnieniem teraz będę czekała na to aż się zrobi cieplej, czekam na maj, majówkę.
mmmm, cudo *.* Ogółem dzisiaj dzień w mwa z P. Nie szukałam czegoś tam co chciałam jednak
znalazłam coś i jestem z tego bardzo zadowolona :) Na dzisiejszy wieczór czeka mnie jeszcze chemia
i fizyka, także MIŁO -____-' tymczasem nawiedzę was kilkoma zdjęciami z dzisiaj i poprzednich dni
poza tym wszystkim.. życzę wytrwania przez te trzy dni, w końcu weekend niedłuuugo :) saluuuuuut





koperek :3

macie jakieś pytania? :)


4 komentarze:

  1. Powodzenia również.. :D
    Ale super zdjęcie koperku, takie artystyczne!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog ! mrożona kawa <3 obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.