Like

niedziela, 7 kwietnia 2013

memories

Pisałam jakiś czas temu, że będę dodawała również wpisy związane z poprzednim latem. Tymczasem
również chcę dodać zdjęcia jakich nie dodawałam na blogu. Znaczy.. dodawałam je, lecz usunęłam te
wpisy. Gdyż bloga prowadzę od maja 2011, także wiele zmian tutaj było.. nieważne. Kiedy indziej o
tym. Chociaż może za miesiąc? Zobaczymy :) Nie chcę pisać jakim był dla mnie rokiem rok 2011,
gdyż zdjęcia są z końca wakacji, dosłownie! 29-30-31, haha. Mam bardzo dobrą pamięć co są tego
plusy jak i.. mniej minusów ale jednak. Znów nie o tym.. Mianowicie wtedy przyjechała do mnie P.
Może wielu z was kojarzy kogoś na kogo mówię 'Petitek'. Taaaaaaak, to mój kochany Petitek ♥ Nie
chcę pisać jak się dokładnie poznałyśmy gdyż ta historia jest długa i nieźle skomplikowana. U każdej
osoby nadchodzi taki czas kiedy czuje, że czegoś nie lubi, wręcz nienawidzi. Ja właśnie jedną z takich
nie lubię się z kimś żegnać kogo mam nie widzieć przez dłuższy czas. Nie lubię jakichkolwiek po
prostu pożegnań. Nigdy ich nie lubiłam. Choć jako mała dziewczyna zawsze myślałam, że znów tą
osobę zobaczę. Jednak o niej zapominałam. Nie lubię się z kimś rozstawać, a bez jakiegokolwiek
pożegnania jeszcze gorzej. Chyba wiele osób tak ma, chyba. Tak, na pewno tak. Aczkolwiek jest już
dość późno jak na osobę która miała się położyć o wiele wiele wcześniej, a dzisiaj mnie czeka nauka.
Także.. fajnie, fajnie. Dobrze będzie jak już pójdę spać, huhu. Także dobranoc! saluuuuuuuuuuuuuut
nie wiem jakim aparatem były robione zdjęcia, jakąś cyfrówką.



i jedno z czerwca 2011 z Bydgoszczy <:

4 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia:) Obserwuję. http://przestrzenni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohohoh, kocham <3. Uwielbiam te zdjęcia, wiesz? Petit <3.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.