Like

sobota, 6 kwietnia 2013

południe

Znów w sobotę obudziłam się stanowczo za wcześnie, jednak to nie ode mnie zależy, lecz od
organizmu, nie wiem. Od rana mam straszny ból brzucha. Nie lubię tego, zresztą, zacznijmy od
tego, kto lubi? Nie mam żadnych jako takich planów na dzisiaj. Myślę, że zajmę się lekcjami, to
tyle. Jednak chyba koniec tego leżenia od rana. Wezmę się za sprzątanie i coś tam jeszcze ogarnę.
Sobota cała na spontanie dlatego żeby spędzić ją jak najlepiej, oo. Może dodam coś później, saluuut




heeej Papuś i Pyciuuuuś :D


macie jakieś pytania? : )

3 komentarze:

  1. Ja dziś zdecydowanie za późno się obudziłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęciaaa! Ja tez późno sie obudziłam :D

    dodajemy?

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.