Like

czwartek, 18 kwietnia 2013

wiosennie!

I w końcu wszyscy (Ci co chcieli, ale pewnie to większość) doczekali się wiosny! Pisałam w wielu
wpisach, że nie mogę się jej doczekać. Co chciałabym zrobić.. no i w końcu jest! Patrząc w tą taką
'nieodległą' przeszłość widzę jak te dwa tygodnie temu, albo i trzy był śnieg i to spoooro śniegu. Tą
zimę oraz wiosnę zapamiętamy na baaardzo baaardzo długo, haha. Ja ogółem strasznie się cieszę z tej
pogody jaka teraz jest. Trochę się bałam strasznych roztopów jednak dobrze, że tak nie było. Tak..
więc co u mnie? Ogółem ciągle wszystko się zmienia, raz jest tak, raz inaczej, nie chcę tego opisywać.
Korzystając z wolniejszego weekendu od początku pełen chill, cudownie! W piątek Reggae Camp, było
świetnie co dużo opisywać! :) W sobotę spacer z K, zdjęcia są, z czasem będzie ich coraz więcej, huhu.
jak dobrze! w tym tygodniu dość sporo nauki, jednak dobrze, że już koniec tego.. Piątunio i weekend.
nie mogę doczekać się majówki, nie mogę, noooo! pozytywnie, powoli, oby jak najlepiej, także
tymczasem do następnego wpisu i w ogóle, oby jak najszybciej, trzymajcie się, saluuuuuuuuuuuuut
 
 
*sobota*






Kaziuuuuuuuut! <3

 
Papuś :3
 
*wtorkowe*

 
 
macie jakieś pytania?
 
 

4 komentarze:

  1. Prześliczne zdjęcia:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. super ! Zapraszam tu http://izkoophotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia *-*
    http://bela-and-bella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.