Like

poniedziałek, 27 maja 2013

krótko

Ogółem jak tam u mnie? Nawet dobrze. Pogoda od kilku dni dosyć kiepska, jednak ma to też swój
urok. Do czasu wystawienia ocen w taką pogodę nie ciągnie mnie na dwór i tym lepiej. Choć w
zasadzie jeszcze kilka tylko dni na poprawy z tego co było niedawno i potem raczej zero możliwości
choć dla mnie to też lepiej, ale nie ma to jak mówić o szkole! haha. co tam u was? nadrabiacie/
poprawiacie oceny? męczarnia! za kilka dni mam plany wyjazdu do Oln, oby się udał, tyle w temacie
teraz. na dzisiaj jeszcze dość nauki, jutro mniej i mam nadzieję, że zregeneruję siły na ostatnie 2
tygodnie, oby! :) Parę słów do krótkiej fotorelacji: ponad tydzień temu wybrałam się z Z i B na
rowery i kilka zdjęć się załapało, już planujemy następny wypad i oby ten był jeszcze lepszy! :) salut





Z BUTA WJEŻDŻAM 


 


5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia .

    Pozdrawiam i zapraszam do Mnie : http://boredomoe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jednym strzałem wyłamuję zamek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądacie! ♥ Fajna koszulka "po co być normalnym" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądacie!

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.