Like

środa, 15 maja 2013

samo złoooo

nie lubię środy, egh. SAMO ZŁO, no dosłownie! dla mnie są męczące, siedem godzin.. nie jestem od
kilku miesięcy tak przyzwyczajona do takiego, a on jakiegoś czasu dopiero tak mam, chyba sobie
zacznę odliczać na prawdę dni do tych wakacji, oo tak. może trochę motywacji przez to? zobaczymy.
tak w ogóle to w następnym tygodniu muszę popoprawiać wszystko z tego i poprzedniego tygodnia,
oby jak najszybciej teraz, niż za miesiąc. pamiętam jak rok temu miałam i wolałabym żeby tak samo
nie było, po prostu. dlatego od samego początku staram się robić tak, by nie odkładać na ostatnią
chwilę, i dla mnie to dobrze. wręcz bardzo dobrze. pogoda trochę się poprawia, nawet dni są takie
w miarę okej, i mnie się to podoba :) na weekend takowe plany już mam, o ile będą pewne napiszę
coś tutaj o nich. zdjęcia dodaję tę drugą część ze zdjęć z P :) tymczasem idę! tak więc saluuuuuut
 
 








8 komentarzy:

  1. odliczamy, odliczamy, jeszcze 44 dni ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne ♥ i świetne buty :) ja też muszę poprawiać oceny :\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masakra z tymi ocenami :x ale damy radę! :)

      Usuń
  3. zdjecia swietne !:) ja nie cierpie zadnego dnia w tygodniu, bo siedze sama z małą w domu , lubie tylko weekendy i swieta :D

    OdpowiedzUsuń
  4. odliczając weekendy będzie gdzieś ok 30 dni do wakacji! *,*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również odliczam do wakacji, a to między innymi dlatego, iż zmieniam szkołę (wreszcie nie będę musiała patrzeć na te mordy, ahh :)). Zdjęcia w tych ruinach są mistrzowskie c: ja sama mieszkam w takiej dziurze, że o fajne ruinki do zdjęć tutaj nie trudno :))
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie w takich 'dziurach' jest jak najwięcej miejsc do robienia zdjęć, sama w okolicy mam ich wiele wieeele z czego się cieszę :) również pozdrawiam :)

      Usuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.