Like

środa, 8 maja 2013

słonecznie!

Nie dodawałam kilka dni, jak pisałam wcześniej. Mam wolną chwilę w środę co.. to jest dziwne :o
nieważne. ładne słoneczko świeci z dnia na dzień coraz bardziej! w szkole usiedzieć nie można na
ławkach na dworzu od tego upału jak na początek maja, dlatego dla 'równowagi' siedzę z Z, raz tak,
raz  inaczej, haha. Nieważne, nie narzekam na takie dni, bo są świetne, choć pewnie na razie pewnie.
Ogółem postanowiłam założyć nowego photobloga, link podam na dole notki i pojawi się niebawem,
gdzieś tutaj 'z boku' :) Lubię koniec środy, bo to połowa tygodnia, albo i 3/4 jego części, i dobrze jak
tak jest. A wy lubicie środy z podobnego powodu co ja? hah :) Korzystając z wczorajszej pogody
wybrałam się z P na zdjęcia, na razie dodam zapowiedź w formie kilku zdjęć, a na dniach więcej,
także zapraszam do oglądania :) Tymczasem pogoda niby ładna, a ja się idę uczyć :< także saluuuuut
 
 


 
Poza tym dostałam nominacje do Versatile Blogger Award przez Anię :)
Za co bardzo Ci dziękuję :*
 
 
 
Tu podaje regulamin : 
1. Podziękować nominującemu blogowi u niego na blogu.
2. Pokazać nagrodę Versatille Blogger Award u siebie na blogu.
3. Ujawnić 7 faktów o sobie.
4. Nominować co najmniej 7 blogów , które twoim zdanie na to zasługują.
 
Siedem faktów o mnie:
1. Bardzo lubię swoje włosy, najbardziej grzywkę, bardzo często ją poprawiam, nawet jeśli mam
spiętą, jakby z przyzwyczajenia, oo.
2. Lubię mleczne góralki.
3. Zawsze mam czegoś za mało.
4. Kocham spędzać czas ze swoimi przyjaciółmi.
5. Uwielbiam się śmiać i być rozśmieszana.
6. Lubię robić filmiki, a potem je przerabiać, bo sądzę, że to świetna pamiątka.
7. Lubię oglądać vlogi
 
 
Blogi które nominuję:
 

11 komentarzy:

  1. Świetna bluza,dzięki kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za nominacje :) swietna bluza na pierwszym zdjeciu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz w koku;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za nominację :* gdzie robiłyście te zdjęcia ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. droga do LG, i na jakiś 'ruinach', nie wiem co było tam kiedyś, dlatego nie wiem jak to nazwać :)

      Usuń
  5. ja nie lubię śród, najgorsze lekcje!

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dobrze, że matury wypadły w tym roku w ten upał i miałam caaaałe wolne... :D
    genialne to ostatnie zdjęcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak, ciężko skupić się na matmie kiedy słońce świeci w okna. Eh, jeszcze trochę wytrzymamy, wakacje już nadchodzą :)) świetny blog, pozdrawiam :)

    mroczne-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.