Like

poniedziałek, 20 maja 2013

z piątku

weekend minął jak najbardziej na plusie, strasznie mnie to cieszy, że mogłam miło spędzić czas.
szkoda, że noc muzeów, dopiero będzie za rok o ile wiem, ale było warto! :) w piąteczek byłam
nad zalewem z kilkoma osobami, huhu, kilka zdjęć wpadło ogółem było spoko, także z tego również
jestem bardzo zadowolona :) oby więcej takich wypadów! na razie pogoda mi nie odpowiada, jednak
żeby weekend był słoneczny, to ważne! :) dodam więcej coś na dniach, tymczasem idę się jeszcze
przygotować na jutrzejsze dwa próbne egzaminy -____-' spoczi.. także do następnego, saluuuuuuuut
 
 





 
bez dzióbka nie ma zdjęcia, a jak! haha :)


3 komentarze:

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.