Like

poniedziałek, 24 czerwca 2013

bal 2013 part 2!

Jak dobrze, że coraz więcej tego wolnego czasu i nie ma czegoś konkretnego, ważnego do szkoły
na jutro! Strasznie mnie to cieszy, a was? :) Dzisiaj miałam wycieczkę szkolną. Uwielbiam basen,
a zwłaszcza aquapark, masa jakichkolwiek atrakcji, choć wiadomo, że w tych bardziej znanych jest
jeszcze lepiej! Mogłam być w jednym z nich. Jednak ten z dzisiaj nie był niczego sobie :) 3 godziny
to jednak wystarczająco. huhu. Dzisiaj zamierzam dodać tylko  kilka zdjęć z balu. Na dniach coś
innego z tego co robiłam w tym miesiącu. 3 dni i zakończenie i wakacje.. ktoś to czuje? bo ja jakoś
nie mogę w to uwierzyć, że to koniec mojej drugiej klasy się zbliża, no ale bywa. <: saluuuuuuuuut
 
 






4 komentarze:

  1. Fajne te bale! Ja też jestem po swoim ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia zarówno w tym jak i poprzednim poście z balu. Kiedy ja miałam swój, ile to już lat... :PP

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też nie mogę uwierzyć w to, że już jest koniec roku. Bardzo szybko minął mi ten rok szkolny;))

    Pozdrawiam i zapraszam - http://wbrewzasadoom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.