Like

niedziela, 23 czerwca 2013

Bal 2013!

Dość długo nic tu nie pisałam w porównaniu do tego jak było z innymi wpisami wcześniej.
Ostatnie poprawianie ocen, nadrabianie jakiś zaległości i tak oto kończę drugą klasę ze średnią
4,21, huhu, mogło być lepiej, ale najwyraźniej tak musi być i tyle. Mam nadzieję, że w związku
z wakacjami będę tutaj częściej i tym lepiej. :) Tymczasem.. Zostałam zaproszona na bal trzecich
klas, który odbył się wczoraj. Bardzo miło spędziłam czas i chciałabym to powtórzyć *.* Przykro
mi z tego, że te trzecie klasy odchodzą, jednak na coś zawsze przychodzi koniec, musi tak być po
prostu. Jednak nie o tym! Za rok mój bal, choć mam jeszcze rok przesiedzenia w tej gimbazie. :)
myślę, że kilka zdjęć wstawię tutaj, z góry przepraszam za udostępnienie bez zgody <: łapcie! :) salut
 
 
 





 





8 komentarzy:

  1. śliczną miałaś sukienkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Patrycja schudła z nóg? Znasz jakieś konkretne cwiczenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pytanie raczej kieruj do Patrycji <:

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia ♥ u mnie niestety nie było balu, a jestem w trzeciej klasie :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ogółem co roku był? czy może coś "zamiennego" jako bal w trzeciej klasie, czy coś w tej gestii? :)

      Usuń
  4. Śliczne sukienki :) widać, że zabawa udana :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.