Like

niedziela, 30 czerwca 2013

hello summer!

W końcu upragnione wakacje, w koooooońcu! Zawsze trzeba jakoś zacząć wakacje! :) Ja zaczęłam
wypadem rowerowym z Z i skończyło się na 'flaku' w jej rowerze, haha, pomińmy to. Następny
dzień już z moją najlepszą ekipą i tak jest najlepiej! Czekałam na te wakacje, strasznie czekałam na
to, żeby jednym słowem mieć po prostu luźniej. Odliczam dni, a konkretnie 15 dni zostało do mojego
wyjazdu z A i P. Nie mogę się doczekać! :) Tymczasem każdy dzień bardzo chcę mieć maksymalnie
zapełniony. Wakacje to jednak czas odpoczynku i na to też się znajdzie miejsce, jednak w trakcie
zregenerowania sił, potrzebne jest zrealizowanie marzeń, planów które chcę spełnić. Postawiony
samej sobie warunek, żeby zrobić to co zaplanowałam! I tak ma być, o o o! :) Zostawiam was z
 kilkoma zdjęciami i kończącą miesiąc sklejką. Także do następnego, huhu. Dobranoc :) saluuuuut
 
 




 
 


29 komentarzy:

  1. Pierwsze zdjęcie jest niesamowite ♥.♥ kotki na kolażu są milusie :D
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, ja tez zaczelam wakacje rowerowo :D
    udaneego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę wybrać się na wypad rowerowy :) Świetne zdjęcie, pierwszym z nich jestem po prostu zauroczona!

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcia kwiatów:) też bym pojechała na rower ale mi się nie chce zebrać:D
    mam prośbę, kliknęłabyś w link u mnie na końcu posta? z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne fotki kwiatów i fajny mix na końcu :)
    charlie, http://charlie-fotografia.blogspot.com/ mój blog o fotografii

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękne kwiaty :D
    UDANYCH WAKACJI ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję! Prześliczne zdjecia kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcia przecudowne
    dodajemy do obserwowanych ?

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcia są super ! czym pracujesz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne te zdjęcia kwiatków. Może trochę mydło, ale jest naprawdę w porządku :)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych!
    http://monika-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też chce dobrze wykorzystać ten czas:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przejmuj się flakiem !
    :)
    Bardzo fajny i pozytywny blog.
    Zapraszam do mnie:
    http://meanss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam kwiaty :) Te zielone są śliczne :)
    Czekam na Twoje DIY ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super zdjecia ,pelen profesjonalizm :)


    http://rainbowbirdy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.