Like

poniedziałek, 3 czerwca 2013

wolniejszy dzień, to jest to!

Dzisiaj wpadam do was na dość szybko, gdyż za chwilę lecę się uczyć! Ostatnie w zasadzie 8 dni
porządnej nauki przede mną i oby koniec już tej drugiej klasy! :) Mój długi weekend? Dwie notki
wstecz wypad z dziewczynami który już opublikowałam, na resztę spodziewajcie się na dniach. :)
Co po krótce? Olsztyn, grill z dziewczynami, świetne spędzenie czasu! A dzisiaj? Dzień Dziecka w
szkole, w zasadzie długi nie był.. ale jednak jeden dzień mniej, plus w tym jakiś jest. Kilka zdjęć
mam nadzieję, że opublikuję. Tymczasem dodam kilka zdjęć które będą tak jakby zapowiedzią
najbliższych wpisów jakie się pojawią. Nie tracąc wolnej chwili idę ją wykorzystać :) saluuuuut
 
 





 
HEJ ZYGU <3
 


20 komentarzy:

  1. Ale fajnie, że zorganizowali w twojej szkole coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nam w szkole ne zrobili nic na dzien dziecka :<

    OdpowiedzUsuń
  3. cześć (: dzięki bardzo, na razie tylko lokalny wypad ale już za miesiąc Portugalia. to dopiero będzie przygoda (:

    OdpowiedzUsuń
  4. O, grill. A ja miałam się odchudzać ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia. :) Czekam na więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja mam wycieczkę, także luzik :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Omomom zjadłabym loda xD ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobiłaś mi mega smaka na grilla!:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne fotki ;)

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę, nam nie zorganizowali dnia dziecka. :C
    Niby zrobili jakaś wycieczkę w góry i ona niby miała być w ramach dnia dziecka - a musieliśmy za to płacić. :D Fajny prezent, nie ma co. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, ostro :D
      u nas wolniejszy dzień i te zawody, a i tak były na jakieś "zgłoszenia" o których moja klasa nie wiedziała :o

      Usuń
  11. Świetne Auto :)
    Zapraszam na tuerica.blogspot.com do komentowania oraz do obserwowania :))

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie śliczne jesteście :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O.o hej julia xD
    ~zygu

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.