Like

niedziela, 9 czerwca 2013

wszystko na raz

słoneczna niedziela, a ja choruję, nieeeeeeeeee :( dlaczego pogoda nie czeka na mnie, hmm? Pewnie
jak wyzdrowieję będą deszcze, okej, nieważne. Tydzień temu byłam u P na grillu, teraz dopiero po
ogarnięciu zdjęć z całego tygodnia wstawiam je. Poza tym, często wybywacie na ogniska/grille?
z ładnej pogody w weekendy warto skorzystać z tego, tak uważam :D Czekam na wakacje, częściej
pewnie będziemy organizowali, jednak zobaczymy. Czekam te 19 dni i na 15 lipca też *.* Na to jak
przyjedzie P i A. Tymczasem nauka goni na ostatnie dni wystawiania ocen, także następny wpis
dodam zapewne we wtorek albo później :) trzymajcie się! i powodzenia na ten "ostatni" tydzień. salut
 







 
 
 
 
 
 

15 komentarzy:

  1. Fajna notka :)
    Grill!! :P Czekam już tylko na wakacje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Już obserwuje :) I zachęcam do tego samego :P

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam kocham jesc kielbasę z grilla!

    OdpowiedzUsuń
  4. great photos! would you like to follow each other in gfc and bloglovin? let me know! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj. Chciałam Cię poinformować, że na moim blogu aktualnie odbywa się rozdanie. Do wygrania są bony i okulary od Firmoo. Zapraszam do udziału! (przepraszam za spam)

    http://blog-avalon.blogspot.com/2013/06/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  6. życzę Ci zdrowia :) świetne zdjęcia!! :) naprawdę, cudny blog, będę tu wpadać częściej. Obserwuje i liczę na to samo :) wpadnij do mnie'
    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. tak na pocieszenie: ja zawsze choruję w ferie/wakacje (: (o ile już choruje, bo zdarza się to rzadko). Narobiłaś mi ochoty na kiełbaskę z grilla (:

    www.realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.