Like

niedziela, 14 lipca 2013

DIY + wyjazd

Już jutro! Jakoś nie mogę w to uwierzyć. W końcu wyjazd z A i P, huhu Włochy, Włochy! :) I za
dwa tygodnie wracam tutaj z podwójną dawką wrażeń, jak i zdjęć! :) Odcinamy się raczej od świata
wirtualnego na te dziesięć dni, choć zobaczymy. Jeżeli nie, to wpisy będą pojawiać się czasami na
tt <: Walizka prawie spakowana, jeszcze kosmetyczka, bagaż podręczny i w zasadzie to już wszystko
 będzie. Lecz wszystko naładowane również musi być! :) Kończąc o tym.. Wczoraj pisałam o tym, że
po raz pierwszy zrobiłam DIY. Wybrałam na to ombre na koszulce i trochę ją przerabiając. Ogólnie
jestem zadowolona z mojego pierwszego DIY :) Tymczasem idę dalej pakować to co mi zostało choć
te "najgorsze" już za mną, haha. Do napisania za dwa tygodnie! Trzymajcie się! SALUUUUUUUUT
 
 
 

PRZED (wiem, że niezbyt dobrze widać)
 


PO :)
 

 
koszulka jest baaaaaardzo luźna, ugh. na następnym wezmę mniejszą! <: co sądzicie? :)


18 komentarzy:

  1. Świetnie wyszła! *o* Ja nie mam talentu do DIY ;)
    Faajny gif *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, ale spróbować od czasu do czasu zawsze można! :)

      Usuń
  2. udanego wyajzdu! :D a koszulka wyszla swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć.

    Kurcze, jak ja lubię Twój blog. ;)
    Tak fajnie piszesz i masz ciekawe zdjęcia, dobrej jakości! ;)
    Obserwuję Cię i mam nadzieję, że odwiedzisz też mnie - http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/

    Pozdrawiam,
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za takie ciepłe słowa :)
      pozdrawiam! :)

      Usuń
  4. Udanego wyjazdu! I rób dużo zdjęć! ♥ Koszulka wygląda świetnie! :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę udanego wyjazdu. :)
    Kolor wyszedł Ci bardzo ładny tej koszulki. *.*
    Jednak wyrównałabym dekolt, bo nie wygląda to zbyt fajnie. :)

    Jeśli masz ochotę na wzajemną obserwację to napisz u mnie. :>
    XOXO Karla
    karladreamsworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. udało Ci się :D
    wracaj, wracaj :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego wyjazdu ;)
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie ci wyszła ta koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszulka wyszła bardzo fajnie :-) A wyjazdu zazdroszczę i życzę udanego pobytu :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. efekt wyszedł nieziemsko. :o nie pomyślałabym, że to jedna i ta sama koszulka! :D Miłego wyjazdu ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z Włoch właśnie wróciłam. Koszulka wyszła Ci cudownie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zrobiłaś ten kolor? Jak ją przebarwiłaś?:D
    Bo jest śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super ci wyszło ;)
    Wracaj.

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.