Like

czwartek, 22 sierpnia 2013

Jantar

Ponad 2 tygodnie temu, albo i trzy pisałam Wam, że wyjeżdżam na kilka dni w pewne miejsce. Jest
nim mianowicie jak napisałam w temacie miejscowość Jantar. Pierwszy raz pojechałam tam z moimi
rodzicami mając pół roku, oczywiście tego nie pamiętam. Rodzice często mi mówią, że  wtedy padał
deszcz i w zasadzie byliśmy tam na trzy dni. Poza tym w ciągu tych ponad piętnastu lat byłam tam
bardzo dużo razy, nie pamiętam, osiem, może dziesięć. Opowiadają mi również to jak zawsze po
przyjeździe na camping znikałam na plac zabaw i szybko zaczęłam poznawać jak i bawić się ze
swoimi rówieśnikami. Oczywiście z czasem jak teraz tam jestem to się zmienia, już mniej tego klimatu
lecz wierzę, że za rok znowu tam wrócę. Mam do tego miejsca sentyment i plusem ogromnym jest to,
że jest z campingu bardzo blisko do morza, czy takowej zatoki. Uwielbiam nocować pod namiotem,
choć jak teraz byłam warunki dla takich osób które na prawdę chcą się 'odłączyć' od świata internetowego
jak i telefonicznego. Z wyjazdu jestem zadowolona, choć końcówka zakończyła się oblaniem mojego
telefonu gorącą kawą, jednak po godzinie z telefonem było wszystko wporządku, wszystko działa ok.
Aż się zdziwiłam, haha. Nieważne. Wakacji pozostało półtora tygodnia, jednak nie zamartwiam się tym.
Korzystam z nich pełną parą, tak jak to robiłam przez ich 3/4 :) Tymczasem jutro jakieś zakupy, na
sobotę również plany, w niedzielę również, oby wypaliło.. Idę coś poczytać i spać :) dobranoc! salut
 
*zdjęcia z przedostatniego dnia i ostatniego - kwiaty + jedno z ogródka*
 
 

 
 

 
 




4 komentarze:

  1. Ładne zdjęcia. :)
    W tej miejscowości nadmorskiej jeszcze nie byłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej miejscowości, jest tam całkiem przyjemnie :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jantar, Jantar... Ja też wielokrotnie bywałam w tej miejscowości, więc nie dziwię się, dlaczego masz do niego sentyment. Ma w sobie takie coś, co sprawia, że chce tam się wracać. W moim przypadku ciągną mnie do niego też wspomnienia.
    Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.