Like

wtorek, 13 sierpnia 2013

Padwa/Ravenna + zapowiedź

Po połowie wakacji dzień za dniem mija w bardzo szybkim tempie. W związku z tym, że pogoda
jaka jest taka jest próbuję wykorzystać ją jak najlepiej w domu. Odpoczywam ogólnie przed tym
co nas czeka od września. Wolę teraz nie myśleć na temat książek, zeszytów, nauczycieli, bo po
co? Nie chcę myśleć o tym co mnie czeka, że to ostatni już rok TAM w mojej gimbazie, huhuhu.
 Nad dalszą szkołą niby nie muszę się w tej chwili zastanawiać, ale za jakiś czas po prostu będę musiała, żeby mieć motywację aby się tam dostać. Myślę, że jest to bardzo dobry pomysł :) jednak
zobaczymy jak w praktyce. Koniec o tym co będzie za miesiąc! Zbierałam się i zbierałam nad tym
żeby pokazać wam jeszcze kilka zdjęć z ukochanych Włoch :) Tym razem wycieczki jakie miałam do
Padwy oraz Ravenny. Włochy mają o wiele wiele więcej takich ciekawych miejsc, chciałabym
kiedyś zobaczyć ich o wiele więcej niż zobaczyłam w tym roku :) Jak wróciłam do Polski i pojechałam
z rodzicami nad polskie morze głupio się czułam, ponieważ każdy mówił w jednym języku, haha.
Taka schiza, dziwne, ale jednak prawdziwe <: Na inne dni mam już plany, jak A. wróci mamy
zaplanowane zdjęcia na które nie możemy się obie doczekać, hyhy! (: Tymczasem idę obejrzeć jakiś
film i na końcu dodam jedno zdjęcie jako zapowiedź zdjęć z P (: Tymczasem do następnego! salut


Padwa
 
 
 




 Ravenna





 
+ zapowiedź (:

 

11 komentarzy:

  1. świetne widoczki :)
    zapraszam na konkurs♥

    OdpowiedzUsuń
  2. co to, jak to, za rok Mwa wita :D

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne zdjęcia, a blog jest lepszy ;))
    z miłą chęcią tu wpadam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszcze wycieczki do Włoch <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie! Świetnie wyszłaś na ostatnim zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia i piękne miejsce! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie bylam we Wloszech, ale zawsze chcialam tam pojechac. Wlasnie dla takich widokow!
    Swietne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia ! :)

    zapraszam do mnie na rozdanie kosmetyków :)
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.