Like

piątek, 2 sierpnia 2013

półmetek

W zasadzie miałam odezwać się tydzień temu do razu po powrocie, jednak wyszło inaczej. Wyjazdy,
wyjścia, poganiało jedno za drugim. Nawet na spokojne obejrzenie zdjęć z wyjazdów, jak i z Włoch
co raczej największy z tych co były w najbliższym czasie. Połowa wakacji za nami. Za miesiąc jak
zawsze, standardowo każdy będzie przed sobą zdawał relacje z całych wakacji. Co zrobił dobrze, a
co źle, co takiego wspaniałego się wydarzyło, a co przykrego. Kogo nowego poznał, a z kim utracił
kontakt. Jak i narzekanie "znowu szkoła", znowu ranne wstawanie. Choć ludzie są marudami, ja też.
Czasami nawet ogromną! Lecz niektórzy są przesadni ze swoim narzekaniem dosłownie na wszystko.
Choć co będzie za miesiąc to będzie za miesiąc. Zostało sporo czasu, choć minie w bardzo szybkim
tempie. Od dłuższego czasu miewam na prawdę dziwnie ujmując wręcz straszliwy zły humor. Na
poczytanie książki nie mam ochoty, na przerobienie zdjęć, na posprzątanie w szafie. To nie jest tą
oznaką lenistwa co się wydaje na pierwszy rzut oka, to coś kompletnie innego. Może w najbliższym
czasie to się poprawi na lepsze, przejdzie mi to wszystko i będzie już dobrze. Oby. Ten czas sprawia,
że nie mam większości innych myśli, tylko refleksje. Refleksje nad samym sobą, nad tym co robię,
jak się zachowuję, nad wszystkim. Czasami to wszystko sprawia, że dołuje się, dołuję się nad tym
wszystkim. Przemyślenia, głębsze przemyślenia często właśnie do tego prowadzą. Lecz również
mogą do jak najbardziej pozytywnych myśli. Różnie bywa, każdy o tym wie. Trochę, a w zasadzie
troszeczkę się rozpisałam, huhu. W niedzielę planowany jest wyjazd w miejsce do którego mam
wielki sentyment. Jak wrócę, oczywiście z fotorelacją, przedstawię po krótce wam je :) Tymczasem
idę obejrzeć jakiś film, a potem może zabiorę się za książkę, oby wyszło jak najlepiej, ech. saluuut















5 komentarzy:

  1. zazdroszczę ci tych widoków *.* ;>
    jaką mam minę xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne zdjęcia! ♥ świetne okularki *,*

    OdpowiedzUsuń
  3. hej.fajny blog.dodałem do obserwowanych.zapraszam na mój blog www.stankoos.blogspot.com i prosze w miare mozliwosci dodanie do obserwowanych..pozdrawiam-Stankoos

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.