Like

niedziela, 18 sierpnia 2013

Roma (:

Dzisiaj dodaję ostatni wpis związany z Włochami. Pewnie za jakiś czas dodam wpis jeszcze o nich,
pokazując zdjęcia z plażowania. Ale to potem! :) Tymczasem.. będąc we Włoszech, miałam okazję
również wybrać się na wycieczkę do Rzymu. Jestem pod wielkim wrażeniem, ponieważ, bardzo
chciałam zobaczyć trochę zabytków tego miasta. Jak w każdym takim mieście gdzie jest od groma
zabytków jest sporo ludzi! Choć również udało się spotkać kilku Polaków :) Na dniach na razie nie
mam żadnych planów, ale zawsze coś na pewno zorganizuję. Wczoraj wybrałam się na wycieczkę
rowerową. 18 kilometrów dało mi wycisk, lecz tak lubię :) Dzisiaj leniwa niedziela, a jutro jakieś
szkolne zakupy, między innymi te całe zaopatrzenie w ćwiczenia i może kilka zeszytów, choć w
większości mam pozostałości z tamtego roku. A! Wracając do wpisu.. Będąc w Rzymie pogoda była
masakryczna, lecz co się dziwić! Choć nie lubię takiej pogody do zwiedzania. Czasami zbyt szybkie
tempo było dla mnie uciążliwe, jak chciałam dużo rzeczy, zabytków itp. sfotografować. Nie mówiąc
już o zachowaniu pewnej osoby, lecz to zostawię dla Siebie. Wakacji mamy jeszcze dwa tygodnie.
Wykorzystam je jak najlepiej jak wykorzystałam ich 3/4 (: Zostawiam Was ze zdjęciami z niezwykłą
i przepiękną Romą, a ja tymczasem idę obczaić strony z przepisami na różne smakołyki, moglibyście
mi coś polecić? (: z góry pięknie dziękuję! tak więc dobrej nocy, miśki saluuuuuuuuuuuuuuuuuut
























a po wszystkim w drodze powrotnej..

9 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia :)
    a to koktajl ? czy kawa mrożona ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :)
    Byłam tam dwa razy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu, jakie świetne widoki i zdjęcia. :)
    A Tymczasem zapraszam Cię do wyzwania na moim blogu - http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne zdjęcia ogląda się je ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baaardzo ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing blog

    Please visit: http://trendybutterfly.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.