Like

sobota, 3 sierpnia 2013

Venezia

Post zaplanowałam, także teraz jestem na urodzinach u K :) Jutro wyjeżdżam na kilka dni, dlatego
wpisów przez jakiś czas nie będzie. Rozplanuję żeby pokazać Wam przepiękne miejsca w jakich
byłam we Włoszech, a następnie, inne! :) Wychodzi na to, że jak będę w domu, codziennie, lub po
prostu częściej będę dodawała wpisy. Bardzo mnie to cieszy, że połowa wakacji, a tyle się działo!
Jak widać, czasami mam bardzo pozytywną energię, co mnie strasznie cieszy, oby więcej :) Teraz
dodam wam zdjęcia z przepięknej Wenecji, która ma swój urok w zdjęciach w necie, czy filmach,
jednak to trzeba po prostu zobaczyć na własne oczy.. cudowne miejsce! :) Sami zobaczcie :) saluut
 
 


 

 
Do Wenecji płynęliśmy statkiem :)
 














 

8 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia ;)
    zapraszam do mnie na rozdanie :)
    http://marcepanka.blogspot.com/2013/07/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia , miałam kiedyś tam jechać ale nie pojechałam teraz żałuję :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, zazdroszczę, sama bym chciała odwiedzić Wenecję, jest niesamowita! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia i niesamowite miejsce, szczerze zazdroszczę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne zdjecia, bylam w Wenecji sporo lat temu, chetnie wybralabym sie tam jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne zdjecia!
    Udane wakacjie z tego co widac po zdjeciach ):

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    Buziaki <3

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.