Like

wtorek, 27 sierpnia 2013

wszystko i nic

Dawno takiego postu nie było z takimi zdjęciami.. Niedawno, choć dawno, kilka miesięcy temu,
często się tak pojawiało. Po tytule można wiele stwierdzić jednak. Dodaję tu zdjęcia których nie
dodawałam nigdzie/tutaj i każde było robione jakiś czas temu :) Ostatni tydzień? Ja w zasadzie w
ogóle nie czuję, że te dwumiesięczne 'leżenie' się już kończy, staram się myśleć pozytywnie i tyle.
Choć w zasadzie muszę dać sobie to do zrozumienia, że moje późne zasypianie i do późna spanie
się kończy, bywa. Będą wolniejsze dni, jakiś plus. Podsumowanie wakacji zrobię w niedzielę, albo
w poniedziałek :3 Muszę zabrać się na dniach za ogarnianie biurka i szafek, muszę mieć miejsce na
wiele rzeczy i sporo rzeczy z tych miejsc wyrzucić. Wielki remament się szykuje :) Na dniach nie
wiem jakie plany, spontan głównie i tyle. Jutro rano ogarnę wasze blogi :) Dobranoc! saluuuuuuut








 

7 komentarzy:

  1. Ale słodka koszulka, a jaki psiunia uroczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zaobserwujesz?
    http://www.sunpages.blogspot.com/
    jeśli nie chcesz, nie musisz,
    ale byłoby to dla mnie bardzo ważne..
    dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świeetna koszulka! :D
    ja tez w ogole nie czuje tego ze juz koniec wakacji :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć.
    Z góry Kochana przepraszam za ten spam, ale inaczej nie mogłam przekazać Ci informacji.
    Zapraszam 1 września na otwarcie nowego bloga pod linkiem: http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też muszę posprzątać w szafkach, bo zalegają tam rzeczy, które już dawno są mi nie potrzebne! :D
    Śliczny pies i super fotki. :D

    www.czesc-lubie-cie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka super koszulka z Ciasteczkowym Potworem! Uwielbiam! (:

    www.realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ciasteczkowy potwór ♥ uwielbiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.