Like

sobota, 31 sierpnia 2013

zdjęcia z N!

Ostatnia sobota wakacji, ostatni weekend wakacji, ostatni dzień sierpnia. Właściwie wszystko się
kończy, to co miało się stać w te wakacje to już się stało. Całe swoje wakacje po krótce opiszę w
następnym lub jeszcze następnym poście! :) Miło mi się czyta już u niektórych osób ich podsumowania
wakacyjne. Dla mnie to świetna sprawa! Przypominamy sobie teraz co takiego się wydarzyło, czy to
co planowaliśmy przed, zrealizowaliśmy. Czy może więcej było na spontanie? U mnie ze wszystkim
było dużo, pełno wszystkiego! Jednak o tym w następnym. W czwartek wybrałam się na zdjęcia z N.
Obie miałyśmy pełno pomysłów na te zdjęcia, jakie miejsce, jak się ubrać. Zdjęcia moim zdaniem
wyszły bardzo dobrze! I baardzo się cieszę, że tak wyszło. Pozytywnie zakończone wakacje takimi
zdjęciami. Jednak sami ocenicie, czy Wy również podzielacie moje zdanie w tym temacie :) Zaraz
zabieram się za ogarnianie pokoju, a potem do A. Jeśli chcecie to zaglądajcie na moje strony które są
ich linki po prawej stronie :) Niebawem zmiany tutaj szykuję! :) hyhy. saluuuuuuuuuuuuuuuuuuuut
 
 




















8 komentarzy:

  1. Nominowałam Cię do Liebster Blog Awards

    Piękne zdjęcia!!
    lubię takie blisko natury;)

    OdpowiedzUsuń
  2. drugie zdjęcie moje ulubione <3 i czwarte od końca też <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia! Czekam na post z podsumowaniem wakacji :))

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna czapka :)

    obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki brzuch ! *.* Piękne zdjęcia i super aranżacja :)

    ju-beyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia:)
    Obserwujemy i zapraszamy do nas i na nasz fanpage na Facebooku:)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.