Like

sobota, 28 września 2013

jesienne


I w końcu zawitała do nas kalendarzowa jesień. Powoli liście "robią się" kolorowe, uwielbiam na to
patrzeć :) Wszędzie kolorowo, w dodatku mam kilka miejsc, gdzie jesienią wyglądają cudownie :)
Tymczasem znalazłam chwilę na dodanie coś tutaj! Całe tygodnie zabiegane, już od połowy tego
miesiąca zaczęły się pierwsze odpowiedzi, kartkówki, jak i klasówki. Masakra.. Staram się jak
najlepiej starać od samego początku, zobaczymy jak wyjdzie. Szkołę dalej powoli wybrałam, więc
motywacja jest. Ten tydzień co teraz będzie po prostu mnie przeraża. Słówka, klasówki, powtórzenia.
Dużo tego, choć warto myśleć pozytywnie, a nie użalać się i bardzo się przejmować. Pozytywne tego
też są strony, czekam bardzo na ten weekend, na zakupy, na płytę, na wszystko. Wczoraj byłam na
zdjęciach z N. Pierwsze jesienne zdjęcia, chcę rozwijać dalej i mam pomysły na następne. Tak
właściwie, co tam u Was? Złapaliście jesienną chandrę? Czy wręcz przeciwnie? Zapraszam na moje strony do których linki są z prawej strony, na nich jestem prawie codziennie :) dobranoc! saluuuut
 
 
 

11 komentarzy:

  1. noo dla mnie poczatek 3 gimnazjum tez byl straszny, ale pozniej bylo juz latwo! :D
    sliiiiczne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia. To ty ? Ja też umówiłam się z koleżanką na jesienną sesję. Ciekawe czy wypali ;] Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja 2 gimnazjum :P
    Ja też lubię kolory jesieni :)
    Zapraszam:
    http://swiat-oczami-weroniki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.