Like

sobota, 7 września 2013

september

Właściwie.. od czego zacząć? Siódmy dzień września, wrzesień ogółem kojarzy mi się ze szkołą,
z jesienią, z tym, że wszystko staje się rude, czerwone, brązowe jak i również żółte! Wszystkie
te kolory nadają piękną barwę i przez to niektóre miejsca w tym czasie mają swój urok. Choć z
3/4 częścią września to jednak jeszcze kalendarzowe lato, choć mi już się kojarzy z jesienią i nie
dziwię się jak pogoda jest wiele razy zimna, deszczowa czy po prostu już niezbyt ciepła. Jestem
całkowicie nastawiona, że zacznie się jesień i tyle. Choć za nami już pierwszy tydzień szkoły, ile
ich jeszcze będzie? Ile tych zacnych poniedziałków? Pocieszam się mottem jaki mają większość
uczniów 'byle do piątku'. Właściwie jestem osobą taką która lubi mieć wszystko zaplanowane, a
często moja nauka jest w niedzielę po obiedzie, i z tym mam straszny problem w weekend, choć
chcę teraz to zmienić, żeby na tą ostatnią klasę to się zmieniło. Zobaczymy jak wyjdzie. Powoli
zamykają mi się oczy, bo całym pierwszym tygodniem jestem zmęczona, a jutro w dodatku muszę
wcześniej wstać ;x nie wiem kiedy odeśpię, ech. Tymczasem zostawiam Was z kilkoma zdjęciami
z N. Resztę dodam na dniach w wolnej chwili, którą złapię! :) Dobranoc! saluuuuuuuuuuuuuut










6 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wyszłaś na pierwszym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie tez wrzesien rowna sie z jesienia, ale zauwazylam ze teraz jest ładniejsza pogoda niż w np lipcu xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowne te zdjęcia.!
    Piękne miejsce i śliczna modelka. <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :)
    Ja ledwo co zaczęłam chodzić do szkoły i już mam serdecznie dość. Każdego tygodnia pocieszam się myślą "byle do piątku", a moim celem nr. 1 są ferie XD
    Jeśli chodzi o porę roku, to szczerze mówiąc średnio przepadam za jesienią, ale jeszcze ją przeżyję. Najbardziej nie lubię zimy, zimna, pochmurnej pogody... grr -.-
    Pozdrawiam! :)

    ohmfh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia!
    Obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.