Like

poniedziałek, 2 września 2013

summer 2013

Właściwie, to od czego zacząć? To pytanie nasuwa się na każdym takim podsumowaniu, czy to roku,
wakacji, co pierwsze przyszło mi na myśl. Zacznę od samego początku, także zapraszam :)


Pierwszy dzień wakacji, albo STOP, dzień zakończenia roku szkolnego, choć nie wiem czy w ten
sam dzień można nazwać i rozpoczęciem wakacji, ale nieważne! Spędziłam z Z. Wybrałyśmy się do
Mwa rowerami, miło spędziliśmy czas, choć na końcu w powrocie, Z miała flaka z jednych kół w
rowerze, więc przy okazji dobrego, było też coś złego, co również było śmieszne jak jechała na nim.
haha :) Chyba każdego by przez chwilę rozśmieszył ten widok, jednak po chwili sytuację opanowałyśmy
i wszystko skończyło się dobrze :)
 
____________________________________________________________________________
 
 
Przez kolejne dwa tygodnie zajęły mi na wychodzenie ze znajomymi, smażing, plażing, hyhy :)
Nie mam zbyt dużo zdjęć, ponieważ nie brałam często aparatu, a telefonem robię zdjęcia jak z
mikrofali, nieważne. Kilka jest i jest dobrze. Granie w siatkę mogę zaliczyć jak najbardziej do
bardzo aktywnego spędzania czasu ze znajomymi. :)
 
________________________________________________________________________________
 
 
Włochy :) Drugi mój osób na który wyjechałam za granicę. Miło wspominam spędzony tam czas,
poznanych ludzi, jak i przepiękne widoki które miałam okazję zobaczyć jak i zrobić zdjęcia :)
O morzu niezbyt mogę pochwalić, woda brudna i miejscami niezbyt miły zapach, ale nieważne.
Dało się jakkolwiek wytrzymać, ważne, że ciepłe :) 10 dni spędzone jak najlepiej się dało :)
 
_____________________________________________________________________________
 

 
Po przyjeździe z Włoch, również zaczęły się wypady ze znajomymi, grille, jak i również odwiedzenie
rodzinki :) Miłe i zaciszne miejsce, które od razu polubiłam :)
 
____________________________________________________________________________
 
 
wyjazd do Janatru, w miejsce które darze ogromnym sentymentem. W tym roku nie miałam okazji
zrobić dużo tam zdjęć, jednak jeszcze nie raz tam wrócę :) Co czuję do tego miejsca, po prostu nie
jest do opisania, niby zwykłe, jednak jak dla mnie niezwykłe :)
 
___________________________________________________________________________ 
 
 
przez wakacje starałam się również zwiększyć swoje portfolio, w pewnym stopniu mi się to udało i
jestem z tego zadowolona :) (Pyciaty nie należy do modelów, choć świetnie się mu robi zdjęcia!
haha :) )
 
_________________________________________________________________________
 
W zasadzie nie rozpisałam się co i jak. Jeddnak głównie to jest w notkach, jak spędzałam dany dzień,
kilka dni. Kto czytał, ten po prostu wie. Nie rozdzielam tych wakacji na "gorsze" czy też "lepsze".
Sporo się w nich wydarzyło. 3/4 planów jakich planowałam od dawna doszło do skutku, jednak nie
cieszy mnie to, że reszta na którą również bardzo czekałam nie doszła do skutku, jednak nie jest mi z
tego powodu smutno, to co się nie udało teraz, w następne wakacje lub w rok szkolnym zrealizuję.
Nie poddaję się i to jest najważniejsze. A na koniec, niespodzianka :) Dodaję krótki filmik z moich
wakacji. To moja pierwsza taka sklejka, którą dodaję na stronę publiczną, więc proszę o wyrozumiałość :)
 
 
 
 >KLIK<
 

11 komentarzy:

  1. świetne podsumowanie wakacji :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny filmik i podsumowanie! :D Mam nadzieje, ze ten rok szkolny zleci szybko...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog!! piękne zdjęcia :)zapraszam do mnie!:) www.pannajoannak.pl :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Filmik mega pozytywny, zdjęcia świetne (szczególnie to z włosami w morzu z Włoch)! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś u mnie nominowana do Libstrer Award. :)
    http://my-little-travel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjecia ;) lubię takie podsumowania ;)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe..!! Uwielbiam robić zdjęcia butów z kumpelkami..:D Daje mi to ogromną przyjemność , chociaż to dziwne...
    " Nie ważne gdzie , ważne z kim.."

    http://karoo10.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam robić zdjęcia z butami . Daje mi to ogromną przyjemność , chociaż to dziwne. Zawsze chciałam nauczyć się robić takie warkoczyki jak się na zdjęciu..

    Nie rozpamiętuj przeszłości , bo nie starczy Ci czasu na to co jest teraz...

    Zapraszam do dod. mnie do kręgów i odwiedzenie mojego bloga...
    http://karoo10.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.