Like

czwartek, 24 października 2013

brak czasu!

helooł, kompletny brak czasu na cokolwiek! Każdego dnia gonię za lekcjami, odrabianiem, za
zajęciami dodatkowymi, pracami też dodatkowymi.. wszystkiego NAD. Cieszy mnie fakt, że
czwartek. Gdyż jak tydzień temu pisałam w czwartek jest myśl o piątku. Jednak na jutro jeszcze
słówka i angielski.. i w końcu piątek! W sobotę byłam na zdjęciach z Pauliną, jednak efekty
pokażę Wam jutro, na dole jedna 'zapowiedź' ;) Dzisiaj dodaję zdjęcia z OSW. Co więcej?
Wszystkie trzecie klasy w mojej szkole były w Olsztyńskiej Szkole Wyższej, na początku
wykład. Pierwszy raz byłam w takowej auli, i muszę przyznać daje to motywację by za parę
lat w podobnej się znaleźć, kto planuje studia jak ja oczywiście ;) Poza tym? Siłownia, basen,
squash, a potem kino :) Oczywiście przed kinem spotkałam się z A. Poza wyjazdem do Włoszech
się miałyśmy już okazji i czasu się spotkać, zawsze 'coś', jednak godzinę razem z Z spędziłyśmy
z czego bardzo się cieszę :) Lecę dalej do lekcji, a Was zostawiam ze zdjęciami z OSW :) saluuut
 
 
 










3 komentarze:

  1. Pozytywne zdjęcia! :D ostatnie piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie było się spotkać, choć tak jak mówisz, tylko na godzinkę, jednak zawsze coś! <3 -Petit.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.