Like

sobota, 26 października 2013

it's badly.

Huhuhu, od jakiegoś czasu mam problemy ze snem, trudno mi zasnąć, a potem trudno wstać i jestem
bardzo niewyspana.. Masakra. Moje dzisiejsze plany bardzo uległy zmianie z czego jestem bardzo
niezadowolona. Jednak.. czasami tak po prostu trzeba. Za tydzień spotkam się z A :* Dzisiaj jednak
mam ręce pełne roboty. Choć na godzinę na spacer wyjdę, fakt złota jesień już w pewnej części
odeszła, jednak coś tam jeszcze jest :) Dzisiaj mam Wam do pokazania zdjęcia z Pauliną :) Na dniach
dodam jeszcze Beaty i wspólne, tym czasem jak pisałam czeka mnie masa roboty! Tak więc saluuuut
 
 











12 komentarzy:

  1. oj takie trudności ze snem to jest masakra ;/ wiem coś o tym. współczuje Ci ;* śliczne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  2. boskie zdjęcia, uwielbiam takie scenerie :)
    śliczne oczka i włoski ;dd

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, ciekawy blog i śliczne zdj. *.*
    http://schowajmniepodlewepluco.blogspot.com/ Jak zaobserwujesz to ja też ;d
    Pozdrowinoka :**

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia i ciekawy blog miło się czyta twoje posty

    a teraz zapraszam do mnie ;) : http://szarokolorowa1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful pictures. Can we follow each other? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne kolorki ;) i ładne kadry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, jaka śliczna! *.*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. boże jaka piękna <33 i ta sesja cudna :) stylizacja obłedna :* oj widzę , zę bardzo dbasz o swój blog ;) powodzenia w bloggowaniu :* oczywiście OBSERWUJĘ :) pewnie będę tu częstym gościem pozdrowiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.