Like

piątek, 4 października 2013

piątkowe

Właściwie od czego zacząć? To, że mniej czasu spędzam ogólnie na swoich stronach. Z dnia na dzień
nauka daje swoje jeżeli ktoś jak ja chcę na prawdę osiągnąć bardzo dobre wyniki i pójść do dobrego
liceum. Jednak piątek od 17 mam już swoje stuprocentowe lenistwo do późna. Dzisiejsze lekcje, a
raczej piątkowe nie są zbyt ciężkie, choć jednać są i ten fakt jest. Jutrzejszą sobotę spędzam na
ogarnięciu lekcji i wybywam do Oln. Już po wyprzedażach.. ale mam nadzieję, że jeszcze na coś
tam natrafię ;) W skrócie co w ciągu tygodnia? Nauka, nauka i jeszcze raz nauka! Na szczęście
odwołane zostały zajęcia z środy i miałam więcej czasu dla Siebie, po prostu. Ciągle za czymś biegać..
lubię jak tak jest, jednak nie ciągle i nie w taki sposób po prostu. Czekam na wolne. Nie wiem czy za
tydzień wypadną 3 dni wolnego.. ale jeżeli tak, to wbijam do A. Dawno już to planowałyśmy, jednak
teraz to już pewne :) Dzisiaj dodaję jeszcze zdjęcia z N. Piękna jesień, więc w tygodniu wybiorę się
na spacer, żeby pokazać Wam jesień u mnie (: A teraz lecę odsypiać cały tydzień. Dobranoc :* salut











 

5 komentarzy:

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.