Like

sobota, 23 listopada 2013

full time

Jak dawno tutaj nie zaglądałam :o Na prawdę brakuje mi bardzo pisania, czasami w środku nocy
mam chęć napisać, lecz czasami brak możliwości, lub po chwili chce mi się spać, haha. Różnie
bywa. Ostatnio jak nie mam żadnych przygotowań do konkursów to dziwnie się czuję.. Z jednej
strony więcej (troszkę więcej) czasu dla Siebie, tylko szkoła, nic dodatkowego. Jednak czegoś mi
 w tym wszystkim brakuje.. Właśnie, czego? Sama nie wiem czego mi brakuje, co jest mi teraz tak
bardzo potrzebne bez czego nie potrafię się obejść? Trudne.. jak sama nie znam na to odpowiedzi.
Chciałabym niedługo tą odpowiedź znać, bo to dziwne uczucie.. chcieć czegoś, a nie wiedzieć czego.
haha. :) Nie wierzę, że miesiąc i święta. Te przygotowania, zapach potraw, ciepło, śnieg za oknem.
Nie mogę się doczekać, jednak nie zatracam się w tym, żyje tym co jest teraz. Ostatnio dopisuje mi
lepszy humor, huhu :> Czekam na śnieg, głowa pełna pomysłów i nie mogę się doczekać też tego! :)
Choć lubię zimno - tak, to prawda, to przeraża mnie jak wytrzymam w temperaturze poniżej zera,
jak przy trzech stopniach się trzęsłam.. nie wiem. Zobaczymy. Na święta patrzę za nowymi meblami,
ale nic mi się nie podoba, ugh. Jednak jest jeszcze kilka rzeczy jakie chcę sobie kupić, zobaczymy co
z tego wyjdzie :> Tymczasem idę dokańczać ćwiczenia, a Was zostawiam ze zdjęciami z Weroniką.
Zostały robione tydzień temu, mały deszczyk przeszkodził nam w zrobieniu tych zdjęć, jednak
pozostawiam was z jej kilkoma efektami :) Po ćwiczeniach lecę się myć i spać, jestem
zmordowana :c Może na dniach jeszcze tutaj wstąpię, bardzo bym chciała, ale zależy od czasu.. no
nic, dobranoc! :) salut






5 komentarzy:

  1. no ja w poprzednim tygodniu też mialam "troszkę" luzu :D
    slicznaaa modelka i zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny outfit!:)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspanialeee ! bardzo mi się podoba twój blog ponieważ widzę ze fotografia Ciebie interesuję jak i mnie :D pozdrawiam :* co powiesz na wzajemną obserwację ? :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.