Like

niedziela, 15 grudnia 2013

chill?

Dwa tygodnie mnie tu nie było :o za dużo mam na głowie, po prostu i nie mam czasu na dodanie czegokolwiek
tutaj. Dobrze, że przerwa świąteczna, więc wszystko nadrobię :) Ostatni tydzień i mam kilka klasówek i kartkówek.
Większość ogarnęłam, notatki przygotowałam, więc luz jak na razie. Właściwie co bliżej świąt, to ja tych świąt
właśnie nie czuję. Z biegiem lat jakby straciły tą 'moc świąteczną', nie wiem.. zobaczymy. Uwielbiam niespodzianki,
jednak z drugiej strony 'prezenty' które sami wybieramy są trafione i bardzo się z nich cieszymy, no ale jednak
ta niespodzianka to co innego. W czwartek się pojawię jak jak już nie będę miała żadnej klasówki/kartkówki
w tym roku kalendarzowym :D  dlatego do napisania do czwartku! :) dobranoc ;) saluuuuuuuuuuuuuut









3 komentarze:

  1. Ja tez juz nie moge sie doczekac czwartku...ten tydzien jest straszny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz mi przypomnialas ze mialam sprobowac to nowe monte ;)
    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie niestety nauka też daje niezle w kość.
    białe michałki moja mała miłość ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.