Like

niedziela, 1 grudnia 2013

disease

Dzisiaj lepiej niż w piątek, ogromny plus. Jednak na moje jutrzejsze wyjście są marne szanse.. ale zobaczymy.
Od tego leżenia, nic nie robienia.. nabrałam dużo energii jednak wolę na razie ją zatrzymać aż wydobrzeje.
Wtedy ruszę 'z kopyta' na to wszystko co mam zrobić :) Choroba daje to, żeby docenić właśnie swoje
zdrowie. Doceniam zawsze to, jak nie choruje na jakieś ważne uroczystości, jednak jak straciłam na jeden
dzień swój głos to nie mogłam wytrzymać! Jednak wspaniale, że odzyskałam swój głos i przypomina już
bardziej jako mój normalny, haha. Rok temu grudzień zaczęłam z Alice, pamiętam filmik o Mentorze. Jak na
razie odpoczywam sobie jeszcze, a za chwilę idę zabrać się za lekcje i za kartki. W piątek przyszła paczka,
jednak co w niej jest, dowiecie się jak zrobię :> Życzę miłej niedzieli, a dokładnie popołudnia i wieczoru :D salut





rok wstecz :3



7 komentarzy:

  1. widzę, że masz tę samą szklankę, co ja :3
    http://lula-and-her-lullaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mm ciasto !! <3

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmmm ale smaka narobiłaś ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. mmmm, chętnie wypiłabym latte i zjadła kawałek szarlotki :3 narobiłaś mi ochoty!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.