Like

sobota, 21 grudnia 2013

wigilia klasowa

Łezka w oku od razu się zakręciła jak tylko usłyszałam życzenia od nauczycieli. Do wszystkich nie poszłam,
żeby bardziej się nie rozpłakać. Mimo, że tej szkoły na prawdę nie lubię, to jednak jest i będzie ten sentyment
do niej. Smutno się robi, że to już ostatnia wigilia, z racji tego, że ostatnio bardzo się zgraliśmy z klasą niż było
wcześniej, zauważyłam. Cieszy mnie ten fakt, wiele osób lepiej poznałam i bardzo polubiłam ich, choć czasami
 do ludzi mam po prostu różne podejście, jednak cieszę się tak jak jest :) Życzenia od koleżanek, kolegów
również mnie bardzo wzruszyły. Jeszcze pół roku przed nami, te dwa i pół roku szybko nam zleciało.. Jednak
przecież "wszystko co dobre, się kończy" i często wspominam cytat "nie płacz, że coś się skończyło, tylko ciesz
się, że Ci się to przytrafiło" jednak ten cytat nie powstrzyma tego, że rozstania bolą i łzy z tego powodu płyną. 
Na dniach pojawi się notka związana ze świętami i jedna sesja która ma wypalić dzisiaj i chcę żeby do tego w końcu
doszło, efekty zobaczycie na pewno tutaj i na fanpage :) Tymczasem ja lecę sprzątać i przygotowywać o ile noga
mi na to pozwoli, na którą wczoraj się przewróciłam i napuchła mi o wielkości sporej pięści więc nie za ciekawie.
Także.. miłej soboty i miłego oglądania części mojej wigilii i jasełek! :) A jak tam wasze wigilie klasowe? :) salut


W mojej szkole po raz pierwszy 'zapoczątkowaliśmy' to, żeby uczniowie 'przebrani' za Mikołaja i Elfa, rozdawali prezenty, zauważyłam, że wszystkie klasy które w tym uczestniczyły spodobało się im to :)




<3






















;>





7 komentarzy:

  1. Dziewczyno, czy Ty wiesz co to składnia?! Twoje notki są niezwykle chaotycznie, wręcz trudne do przeczytania i zrozumienia. Kończysz gimnazjum nie potrafiąc poprawnie zbudować zdania. Piszesz na poziomie max 6klasisty. Nie potrafisz napisać tego co chcesz przekazać. Jak Ty zdajesz? Tracę wiarę w przyszłość tego kraju i język, kiedy patrzę na takie blogi. Zamiast biegać na lekcje angielskiego popracuj nad językiem ojczystym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro już mnie tak "hejtujesz" może fajnie by było gdybyś się ukazał/a? To moja sprawa jak prowadzę bloga, jak piszę i jak przekazuję swoje myśli. Mówiąc mi co robię źle z uzasadnieniem - okej. Ale skoro mówisz mi "nie potrafisz tego pisać, jak Ty zdajesz?" nie komentuj tego w taki sposób jeżeli Ci coś nie pasuje, bo dla Twojej informacji mam dobrą średnią :) NIE CHCESZ - nie czytaj, proste? Spójrz na swoje błędy, następnie na czyjeś :) Łatwiej jest oceniać błędy innych niż swoje. To moja sprawa co robię ;)

      Usuń
  2. mi na wigilii w 3 klasie tez bylo smutno :<
    bardzo fajne zdjecia z Jaselek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie niestety nie praktykuje się wigilii klasowej : ((

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie takie rozstanie czeka za rok ;c
    za to moja tegoroczna wigilia jak najbardziej udana ;3
    Świetne zdjęcia :D

    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, jakie sympatyczne zdjęcia ! Musiało być fajne. :D Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjęcia :)
    ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.