Like

poniedziałek, 2 grudnia 2013

zmiany

Osoby które mnie od dłuższego czasu obserwują, wiedzą, że lubię zmiany. Uwielbiam coś zmieniać, ponieważ
nienawidzę monotonii. Zawsze uwielbiam jak coś się dzieje, jak coś się zmienia. Oczywiście nie zawsze chcę 
niektórych zmian. Jednak czasami ich bardzo potrzebuję. Niedługo będę miała wielką zmianę w pokoju, więc
może myślałam nad video room tour. Myślałam również nad nowymi wpisami, bliżej świąt związanego właśnie
ze świętami, jednak później się okażę :) bardzo chciałabym je zrealizować. Dzisiaj nie poszłam do szkoły, jednak
jutro już wychodzę z moich czterech ścian. Dzisiaj zmieniłam trochę, albo i nie trochę tylko w ogóle wygląd bloga.
Kilka nowych widget'ów mi nie działa.. przez dłuższy czas próbuję jakoś to naprawić.. i nic, nie wiem dlaczego tak jest.
Może ktoś z Was się orientuje w tym? Prosiłabym o kontakt. Z góry dziękuję :) Tak więc lecę do lekcji, a ja 
wracam do Was za kilka dni, tymczasem miłego tygodnia życzę :) trzymajcie się! saluuuuuuuuuuuut





12 komentarzy:

  1. zmiany zawsze wychodzą na plus! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. To czekamy na room tour ! ;3
    Jeśli masz ochotę zajrzyj do.mnie , buziaki :)
    Olczyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama uwielbiam zmiany- napędzają do działania :D
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. też lubię zmiany, choć często się ich boję xd

    OdpowiedzUsuń
  5. OOO tak czekam na room tour <3.

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja się niestety nie znam na tych wszystkich informatycznych aspektach ;/
    zapraszam do mnie, może zechcesz wziąć udział w rozdaniu ;)
    cllaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No to teraz tylko pozostaje czekać na room tour. ^^

    http://soylena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.