Like

czwartek, 16 stycznia 2014

tired

Od 11 dni nie zaglądałam.. Brakuje mi tego pisania, jednak cieszę się, gdy tylko dorwę się do klawiatury, 
żeby tutaj coś napisać! :) Właściwie pierwszy semestr już za mną. Ostateczne wystawianie ocen również,
nie jestem zadowolona z ocen, jednak zrobiłam wszystko co mogłam, i to się dla mnie liczy. W poprzedni
weekend zamierzałam coś dodać, jednak moje plany "popsuł" wyjazd. Szczerze mówiąc uwielbiam jeździć
do rodziny i sprawia mi tą ogromną radość gdy ich widzę, po prostu ich obecność :) W niedzielę byłam 
wolontariuszką na WOŚP. Byłam niż drugi raz, więc wiedziałam o co chodzi, krótko mówiąc. Najgorszy był
poranny wiatr przez który marzłam przez 2 godziny. Jak tylko weszłam z Z do ciepłego domu, aż się nie 
chciało wychodzić, ot co :) Cieszę się, że w takiej formie mogłam komuś pomóc :) Oczywiście nie odbyło
się bez zdjęć i filmiku w którym N ukazuje swój "serduszkowy czyn" haha (link na dole :)) Tymczasem kilka
zdjęć z mojego weekendu + sesja z N, której część jest na fanpage :) Ja idę dalej odpoczywać i uzgadniać
moje plany na ten weekend które bardzo bym chciała żeby wypaliły, także miłego wieczoru! saluuuuuuuut



















Kornelia :)



Bajzel na biurku Z :)







i sesja z N :)


backstage :) 
























4 komentarze:

  1. Jeeeju ile zdjec :o
    ja tez chcialam zawsze byc wolontariuszka na wosp, ale nigdy nie wiedzialam gdzie sie zglosic, a teraz w liceum nawet nie wiem czy organizujemy to :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, jakie fajne psiaki. :P Ja zawsze chciałam być wolontariuszką w WOŚP, ale nigdy nie wiem jak do tego się zabrać. :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    eustachowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog! :)
    + Zapraszam do siebie! Jeżeli się spodoba, będę wdzięczna za obserwację. Na pewno się odwdzięczę! :)
    dashapassions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.