Like

niedziela, 5 stycznia 2014

koniec i początek

Czy tylko ja nie wyrabiam, jak wstaje teraz wcześnie czyt. 9:30? Masakra, na prawdę nie wiem jak wstanę 
we wtorek. I na dzień dobry dwie matematyki, no pięknie :) Ledwo żyję, spać mi się chcę. Chyba za chwile
się położę nawet. Poza tym mój sylwester? Bardzo spontanicznie z A i D, u W, hah. Właściwie wszystko 
zaczęło się dopiero przed 23, ale tak czy inaczej miło spędziłam czas i jestem bardzo zadowolona. Potem 
gadanie do 5. Właściwie jak dla mnie sylwester dzień jak co dzień.. Kończą się 365 dni i zaczynają od nowa.
Czy mam postanowienia noworoczne? Co roku ludzie o nich mówią, pytają między sobą kto ma  jakie.
Właściwie z jednej strony to bez sensu, a z drugiej jakaś motywacja, że za rok w grudniu ostatniego dnia
spojrzy się na to i z uśmiechem się powie, że się dokonało tego co sobie zaplanowano. Jak co roku postanowienia
u mnie są. Chciałabym regularnie ćwiczyć, na dietę nie chcę przechodzić, ponieważ bez niej nie jem dużo słodyczy,
i jem to co powinnam jeść co nie jest bombą kaloryczną :) Od wiosny gdy tylko będę miała dłuższą wolną chwilę
zamierzam biegać. Biegałam w wakacje, jednak z nowym rokiem szkolnym i z coraz to zimnymi dniami i
brakiem czasu niestety musiałam zaprzestać. Na pewno lepiej się uczyć. Chcę dostać się do swojego, jak to
się mówi "wymarzonego" liceum, a nie będzie lekko przez te pół roku które mnie czeka. Właściwie jest wieele
postanowień jakie chcę 'wypełnić'/spełnić, jakkolwiek to nazwać, jednak je już zostawię dla Siebie. Raczej
jutro wpadnę na koniec tego dwutygodniowego leżenia! Także trzymajcie się i życze miłej niedzieli :) salut










+ zapowiedź nowe sesji :)


4 komentarze:

  1. U mnie niestety postanowienia się nie sprawdzają, nie mam na tyle silnej woli żeby je spełnić :) Jednak również bardzo chciałabym zacząć ćwiczyć i w tym wytrwać! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjecie petard swietne *.*
    powodzenia z postanowieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyy zdjęcia z sesjii ?
    :3
    Czeekam :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.