Like

sobota, 22 lutego 2014

cupcakes!


W czwartek w mojej szkole odbyła się dyskoteka szkolna, na którą jako przewodnicząca zaangażowałam 
się do zrobienia babeczek. Uwielbiam robić babeczki pod różną postacią! Oczywiście zrobienie czegokolwiek
w kuchni przy czym jeżeli udaje się to prawie perfekcyjnie czy całkowicie sprawia mi ogromną radość! Do
pomocy w 80 babeczkach przyszła mi z pomocą N, której jeszcze raz ogromnie dziękuję za to <3 Babeczki
samym widokiem potrafiły przyciągnąć! :) Sama szczerze mówiąc zjadłam jedną i bardzo mi smakowała :) 
Przede mną pracowita sobota, a na niedzielę chcę tylko zostawić powtórzenia i plakat, uda mi się? Chciałabym.
Poza tym muszę przeczytać lekturę, ale po południu pójdę pobiegać. Dawno nie biegałam, a to jednak sprawia
mi ogromny wysiłek, a zarazem radość. Uwielbiam biegać, ogólnie kocham sport. Ale póki co.. zostawiam 
was ze zdjęciami przepysznych babeczek i kilka innych! :) Życzę udanego weekendu! :) saluuuuuut













11 komentarzy:

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.