Like

wtorek, 11 marca 2014

disease

Choruję sobie, na początku weekend'u coś mnie brało, jednak trochę zbagatelizowałam to i ot co mam.
Jednak kuruję się na czwartek. Przy okazji mam czas na szybszą obróbkę zdjęć i zrobienie kilku testów.
Do testów 42 dni, z każdym dniem boję się coraz bardziej o nie. Przeglądam szkołę do której chcę złożyć
podanie z nadzieją, że się dostanę, albo i z przygnębieniem, że nie powinnam nawet tam składać. Pewnie nie
jestem jedyną z takimi obawami. Staram się, jednak nie zawsze dobrze to wychodzi. Koniec o szkole! W
weekend byłam u A i jak od dawna planowałyśmy jak się tylko spotkamy sesję. Więc po obiedzie od razu
zabrałyśmy się do roboty! Stylizacja, dodatki dawno już były ustalone, tylko zapakować się i pojechać! :)
Jednak problem miałyśmy z miejscem, straszny.. Jednak dałyśmy radę jak większość z Was widziała na fanpage.
Zabieram się za zdjęcia z M które pokażę wam w następnym poście i jakoś niedługo szybciej na fanpage :)
Póki co, miłego tygodnia życzę! I oglądania ;) zapraszam do obserwowania i lajkowania moich stron :) salut



















Mroczniejsza część :)




















LIKE :)

https://www.facebook.com/JullieuPhotography?fref=ts

3 komentarze:

  1. Świetna jest ta sesja.Wydaje mi się ,że najlepsza ze wszystkich.
    Zdecydowanie wolę Alice w tym 'ciemnym' wydaniu *_*
    Mam nadzieję,ze nasze zdjęcia też wyjdą fajnie :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zakochana w twoich zdjęciach, jak zawsze, a Ala ma cudowne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia! :)
    I śliczna modelka.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.