Like

niedziela, 2 marca 2014

hello heat!









Strasznie się cieszę, że z dnia na dzień robi się coraz cieplej! Chociaż ten weekend nie należał do najlepszych
jeżeli o to chodzi. Musiałam odwołać sesję z powodu takowej pogody, jednak dzisiaj wykorzystam inaczej
czas. Od dwóch tygodni zaczęłam sezon na bieganie, z czego w tym tygodniu codziennie biegałam. Teraz 
już coraz mnie ze względu na obowiązki. W pokoju z grubsza zrobiłam to co miałam zrobić i na następny
weekend jak będę w domu to zrobię obiecany room tour ;) Jeszcze mam pomysł na jedną ścianę.. ale zrobię
ją później :) Póki co zajmuję się lekcjami. W czwartek przy okazji biegania wzięłam aparat i zrobiłam kilka 
zdjęć w miejscu w którym byłam. Widok jest przepiękny, o czym przekonacie się jak zjedziecie niżej! :)
Uwielbiam tam przebywać, miło w ciszy mogę wszystko przemyśleć i być po prostu sama. Także zostawiam 
Was ze zdjęciami z czwartku i życzę miłej końcówki weekendu ;) saluuuuuut


krzywo, na polu XD








5 komentarzy:

  1. jeju ostatnie zdjecie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia *.*
    W wolnym czasie zapraszam do siebie :)
    http://mojezyciemojczas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  4. Hey beauty wowww you have a really nice blog :) would you like if we follow each other on blog? let me know what do you think ? Regards from Bosnia ♥
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne zdjecia :* interesujesz się fotografia ?:D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.