Like

piątek, 28 marca 2014

hurts




Dzisiaj wpadam na szybko, gdyż nie zrobiłam "pracy domowej" jaką mam zrobić na jutro. Tak,  na jutro. 
Znowu wybieram się na kurs z powrotem wychodzi na to, że wrócę autobusem. Choć nie raz już tak było,
to jednak z innego miejsca i sama.. To jednak inaczej. We wtorek miałam niemiłe zdarzenie co spowodowało,
że mam stłuczony obojczyk. Ogólnie chodzę w temblaku,  jednak w domu często go zdejmę, choć i z nim źle
i bez niego. Ale muszę dać radę. Nie wiem jak jutro wyjdzie, ale muszę być silna. Od kilku dni nie miałam
internetu. Choć nie wydawał mi się on tak bardzo niezbędny, miałam więcej czasu przez co wyrabiałam się z
wieloma rzeczami plus nie robię ćwiczeń. Choć jutro po południu zamierzam napisać sobie trening. W poprzednim
tygodniu ćwiczyłam na zmianę Mel B z Chodakowską, wydawało mi się bardzo monotonnie, a tego nie lubię.
Dlatego jutro zabieram się za pisanie nowego planu. Dzisiaj po zajęciach zrobiłam gofry, szczerze mówiąc
uwielbiam coś robić w kuchni, choć nienawidzę jak mi się ktoś wiecznie, dosłownie wiecznie patrzy na ręce.
Uczenie się na własnych błędach, choć z małej pomocy nie odmówię :) Zostawiam Was z pysznymi goferkami
i na dolę dodam przepis! :) idę malować, a Wy trzymajcie się i życzę udanego weekendu! :) saluuuuut















  • 1/2 kg mąki
  • 1 szklanka cukru
  • szczypta soli
  • 5 sztuk jaj
  • 1 kostka masła (margaryny) lub 1 szkl. oleju
  • 2 szkl. wody
  • cukier waniliowy
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
Żółtka utrzeć z cukrem, dodać rozpuszczone, ale nie gorące masło (margarynę, ewentualnie olej), wodę, sól
i mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia. Na koniec dodać ubitą pianę z białek i delikatnie wymieszać.
Piec w gofrownicy na rumiano.



11 komentarzy:

  1. Ja robiłam gofry wcale nie tak dawno temu :) pychota!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie mam gofrownicy :(
    Zjadłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam gofry,mam gofrownicę i czasami robię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mniaaaaam <3 obseruwje :D ale mi ochotę na gofra zrobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam gofry <3


    ps. a u mnie? FLORAL na blogu, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka fajna piosenka :DD a na gofry narobiłaś mi smaka! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.