Like

niedziela, 23 marca 2014

lazy



Hej! Jak wielu z Was zauważyło wielka zmiana, i nazwa i ogólnie większość zmieniłam na blogu. Trochę
mam problem z nagłówkiem, ale postaram się zrobić żeby spełnił moje oczekiwania. :) Wczorajszy kurs..
Nawet nie da się tego opisać, jestem bardzo ale to bardzo z niego zadowolona. Tylko dalsze przemyślenia.
Czy chciałabym dalej ciągnąć dążenie do dostania się do tej szkoły, czy nie. Wszystko przede mną. Ten
tydzień będę miała luźniejszy z czego cieszę się, bo codziennie coś mam, klasówka, kartkówka.. Można 
bardzo się wymęczyć. Jednak za równy miesiąc test humanistyczny, boję się, gdyż czuję, że nie jestem dobrze
przygotowana. Co nie zmienia faktu, że nic w tej sprawie nie robię. Z wszystkich przedmiotów ćwiczę, dlatego
po napisaniu notki lecę do książek. Z racji, że wczoraj było cieplej wybrałam się po raz pierwszy w tym roku
rowerem. Cieszę się, że w końcu mogę wyjść z domu i aktywnie spędzić czas. Co wiążę się z przerwą od
ciągłej nauki. Biorę się za lekcje, a Wam zostawiam kilka spontanicznych zdjęć. saluuut 

+

Jutro konkurs dobiega końca, dlatego baaaardzo pięknie proszę Was o głosy. Można oddać dwa na dzień.
Zapraszam do głosowania i dziękuję za każdy oddany głos ;) 

https://apps.facebook.com/empikfoto/zdjecie/5325f8577f254576d57cbe01f3fdfdd13e54f9466bce1







1 komentarz:

  1. bardzo bardzo fajne zdjęcia , takze blog :* podoba mi się bede częściej wpadać :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.