Like

piątek, 16 maja 2014

diy




Hej! Kilka dni ciszy, bo jak nie nauka to choroba. A jak choroba to brak chęci na cokolwiek. Miałam plany
na ten weekend, dwie opcje, bo jak nie jedna to na pewno druga, a choroba z dnia na dzień potrafi zepsuć
wszystko, po prostu. W następnym przy ładnej pogodzie i jak wyzdrowieję może sobie "odbiję". Jak pisałam,
choroba złapała z dnia na dzień. Pierwszego dnia jest dobrze, nic się nie dzieje, trochę gardło boli, a drugiego
leżysz i nie możesz wstać. Niby "tylko" przeziębienie, a jednak. Ale dosyć o tym! Z jakiś tydzień temu zrobiłam diy.
Zbierałam się do tego jakiś czas, aż w końcu w jednym tygodniu jak była u mnie A kupiłyśmy bokserki, a 
w drugim farby. Naoglądałam się i przeczytałam kilka poradników na ten temat i zabrałam się do roboty!
Uwielbiam robić diy, ale wiadomo - jak się robi coś nowego, to zawsze jest obawa, ale jednak teraz jestem
bardziej odważniejsza w tej kwestii :) Zachęcam was do oglądania zdjęć i moich efektów jakie uzyskałam :)
Mam jeszcze do przerobienia kilka bluzek, więc niebawem znowu je tutaj ukażę :) Lecę spać, bo jestem
strasznie zmęczona. Dobranoc :) saluuuuuuut

















11 komentarzy:

  1. Ale fajny efekt *o*
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam już gdzieś ten efekt, ale nie spodziewałam się, że tak genialne to wychodzi! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło genialnie. Na pewno coś takiego zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie wyszło, tylko ja użyłabym jaśniejszych kolorów ;)
    Mam prośbę. Mogłabyś poklikac u nas w linki ?
    To dla nas bardzo wiele, a dla Ciebie zaledwie 1 minuta. Z góry bardzo dziękujemy, a jeżeli nie przepraszamy za spam.
    http://truefriendsjw.blogspot.com/2014/05/handpickloock-wspopraca.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zajebiste jestem w szoku :) nigdy nie pomyslałam o zrobieniu takiej koszulki a efekt jest świetny .. może wspólna obserwacja?

    Zapraszam na wczorajszy post NEW YORK CITY http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) Jaśniejsze kolorki byłyby lepsze, ale efekt jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale świetnie wyszło! :O
    kilknij u mnie w linki sheinside i choies jesli mozesz ;)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/05/my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialnie Ci wyszło, chyba w końcu się wezmę za takie koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow ciekawie bardzo ciekawie :)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny pomysł :)) Podoba mi się Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.