Like

wtorek, 6 maja 2014

lack of sun

Nie wierzę, że mam w ogóle czas na napisanie tutaj czegoś i w ogóle na czas wolny. Jednak bardzo ale to
bardzo ciesze się z tego. Prawdę mówiąc poniedziałkiem bardzo się stresowałam, że ponownie zacznie mnie
boleć głowa po trzech godzinach, ale jednak nie. Na niemieckim o tyle luźniej, że film oglądaliśmy, więc to 
najlepsze co mogło być :) Uwijam się coraz bardziej z lekcjami i mam więcej czasu dla Siebie dziś, co nie 
zdarza się zbyt często. Słońce coraz mniej ostatnio nas wita, więc bardzo przy tym się smucę, ale mam
 nadzieję, że niedługo się to zmieni :) Więc lecę się zrelaksować jakimś filmem, a was zostawiam ze zdjęciami  z Martyną na których jeszcze było słońce, haha! :) Cieszę się, że w końcu mogę robić zdjęcia. 2-3 miesiące
 przed egzaminem zaprzestałam z powodu nauki, przygotowań, a teraz jest trochę "lżej", taki plus. Miłego 
wieczoru, a dla maturzystów na jutro połamania długopisów! :) saluuut




















6 komentarzy:

  1. Wow, jaki masz piękne włosy! Nie mogę się napatrzeć na zdjęcia! Obserwuję i pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz i blog bardzo fajny będę tutaj zaglądała:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.