Like

niedziela, 4 maja 2014

majówka!

Hej wszystkim! Jak tam po majówce? :) Moja udana. Byłam z Warszawie u kuzynki, gdzie już kilka dni
wcześniej planowaliśmy zdjęcia. Tak też było, jednak te zdjęcia pokażę Wam później ;) Z dnia na dzień
nic mi się nie chcę, coraz bardziej. Szkoła, ciągłe zaliczanie, najchętniej bym to wszystko skończyła, ale
wiem, że muszę. Muszę dać z Siebie wszystko i postarać się o takie świadectwo jakie będzie mnie całkowicie
zadowalało :) Brakuje mi motywacji właśnie do nauki, do ćwiczeń, jakby wszystko zgasło. Zawsze motywowałam
się strona z fejsa, tumblr, teraz nawet to nie działa. Macie jakieś rady na najlepszą motywację? Jak tak to piszcie :)
Będę się pojawiać tu częściej, ostatnio zaniedbałam, bo ponownie miałam problemy z internetem. Ale już
"powinno" być wszystko w porządku. Ja lecę do lekcji, a później spróbuję zmotywować Siebie do ćwiczeń.
Zostawiam Was ze zdjęciami z sesji z Gosią. Miłej niedzieli! :) saluuuut













LIKE :)
https://www.facebook.com/JullieuPhotography

2 komentarze:

  1. super zdjęcia :D takie wiosenne ale szkoda ze u mnie jeden dzień byl ładny a teraz tak zimno... :D pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na majówkę byłam chora. Zdjęcia śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.